استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

پنج استان در پایانه مرزی مهران موکب دائمی ایجاد می کنند/اماده سازی زیرساخت ها برای خدمات دهی به زوار ضرورت دارد

پنج استان در پایانه مرزی مهران موکب دائمی ایجاد می کنند/اماده سازی زیرساخت ها برای خدمات دهی به زوار ضرورت دارد

‍ ⚡️معاون عمرانی استاندار:
پنج استان در پایانه مرزی مهران موکب دائمی ایجاد می کنند/اماده سازی زیرساخت ها برای خدمات دهی به زوار ضرورت دارد/ دستگاههای اجرای در فراهم اوردن اموانات زیرساختی پایانه مرزی مهران کمک کنند

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام احمد کرمی روز دوشنبه در بازدید از پایانه شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران از استقرار موکب دائمی پنج استان بم منطور خدمات دهی به زوار در نزدیکی پایانه مرزی خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد موکب دایمی ۵ هکتار بصورت مجزا و برای هر استان سه هزار متر مربع در ستاد اربعین مصوب شده است.
وی افزود: متقاضیان که قصد دارند از این امتیاز برای ایجاد موکب دائمی استفاده کنند، باید ساختمان موکب را در ۲ طبقه که یک بخش برای اسکان نیروها و بخش دیگر برای آشپزخانه و بسته بندی غذا و.. احداث کنند.
معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اماده سازی زیرساخت های لازم برای خدمات دهی به زوار گفت: طی رایزنی های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت مشکل تامین آب و احداث موکب و سایبان در مرز مهران بزودی برطرف می‌ شود.
مهندس احمد کرمی ابراز داشت: همه دستگاه های اجرایی استان برای برای تامین امکانات و تجهیزات اربعین همکاری لازم را داشته باشند.

🟡بازدید از پل کنجانچم در محور ایلام - مهران، پل گاوی و پایانه برکت مهران از دیگر برنامه های معاون هماهنگی امور عمرانی به همراه جمعی از مدیران استانی در سفر به مهران بود.

🗓 | دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است