استانداری ایلام

رئیس قوه قضائیه در ایلام:

رییس قوه قضاییه: ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام تخصیص یافت

رییس قوه قضاییه: ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام تخصیص یافت

رییس قوه قضاییه: ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام تخصیص یافت

رییس قوه قضاییه از اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبار با همکاری سایر دستگاه های ذیربط براساس اولویت ها و مقدورات برای رفع مشکلات امسال و سال آینده ایلام هزینه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران استان  اظهار داشت: امروز از بخش های مختلف استان بازدید و مقرر شد با همکاری استاندار ایلام، سازمان بازرسی و سایر دستگاه ها تمامی بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی کوچک و بزرگ استان که با مشکلاتی مواجه شده و تعطیل یا نیمه تعطیل هستند را شناسایی و با توجه با ضرورت حمایت از تولید داخلی لیست آنان بمنظور بررسی و رفع مشکل موجود تهیه شود.
وی یادآور شد: برنامه داریم با کمک دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام این استان فعال و در اسرع وقت تکمیل شوند.
رئیس دستگاه قضا افزود: ایلامیان شایسته بیشترین خدمات از سوی دولت هستند چراکه توفیق خدمات رسانی و میزبانی از زوار عتبات عالیات را بر عهده دارند.
محسنی اژه‌ای با قدردانی از امام جمعه و استاندار ایلام گفت: این سفر به ۲ منظور انجام شد که هدف اول اینکه از سال ۹۶ سفری صورت نگرفته بود و هدف دوم رفع مشکلات قضایی مردم و خدمات رسانی به آنان بود.
وی تاکید کرد: دستورات لازم برای تعیین تکلیف پرونده های که شاکی زیادی دارد در اسرع وقت صادر و مقرر شد در کمترین زمان به این نوع پرونده ها رسیدگی شود.
وی با اشاره به گله مندی مردم از عدم اجرای بموقع برخی احکام گفت: مقرر شد این موضوع بصورت ویژه بررسی و اگر چنانچه حکمی صادر و قطعی شده اما اجرا نشده است، باید دلیل عدم اجرای آن مشخص شود.
رییس قوه قضاییه ادامه داد: رییس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، مقامات عالی قضایی، معاونت منابع انسانی و معاونت پشتیبانی قوه قضاییه در سفر امروز بنده را همراهی کردند و برخی از آنان بصورت حضوری با مردم این استان دیدار و صحبت آن را شنیدند و تقاضای آنان را دریافت کردند و مقرر شد در اسرع وقت مشکلات و دغدغه های مردم بررسی و رسیدگی شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است