استانداری ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

پوشش اخبار انتخابات در استان ایلام بدون رییس خانه مطبوعات

پوشش اخبار انتخابات در استان ایلام بدون رییس خانه مطبوعات

پوشش اخبار انتخابات در استان ایلام بدون رییس خانه مطبوعات

خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام به دنبال فوت ناگهانی رییس خانه مطبوعات و پیشکسوت رسانه‌ای با چشمانی اشکبار در آخرین وداع، اخبار انتخابات را پوشش می‌دهند.

رییس خانه مطبوعات، حاج سامی شهبازی عصر روز گذشته به دلیل عارضه  قلبی دیده از جهان فروبست و با رفتنش چشمان بسیاری از دوست‌داران، همکاران و رفقای خویش را گریان کرد.

امروز صبح در وداعی غریبانه در حالیکه پیکر وی در میان حزن، اندوه و گریه دوستان، یاران و اصحاب رسانه راهی جایگاه ابدی می‌شد، صدای حزین قرآن خواندنش از گوشی‌های همراه در حال پخش شدن بود.

با این وجود خواسته رییس فقید خانه مطبوعات ایلام برای انعکاس حضور پرشور مردم در انتخابات بر زمین نماند و همه خبرنگاران با چشمانی اشکبار و دل‌هایی حزین، باز قلم بدست گرفتند و حماسه جاودانه حضور مردم را نگاشتند تا یادآور شوند هرچند داغ عزیز از دست رفته بس سنگین و طاقت‌فرساست اما لحظه‌ای از وظیفه اصلی خویش که همان اطلاع‌رسانی و گرم کردن کانون حماسه حضور و به رخ کشیدن شور و شوق ملت برای شرکت در انتخابات است، دست برنمی‌دارند.

امروز همه خبرنگاران ایلامی با دیده‌هایی گریان و دل‌هایی در خون، بازهم نگاشتند و به تصویر کشیدند در فضای واقعی و مجازی از اراده ملی برای فردای بهتر کشور.

همه آنان در حالی که در آرامگاه بهشت رضا برای آخرین بار با پیشکسوت رسانه وداع می‌کردند بر عهد خویش با این دلسوز رسانه‌ای که تا آخرین لحظه حیات به دنبال جلب مشارکت پرشور مردم در انتخابات بود، ماندند تا نشان دهند که هرچند دل بی‌جمال جانان میل جهان ندارد اما رسالت بزرگ خبرنگاری آنقدر سنگین است که باید تاب آورد و بی‌مهابا به انجام وظیفه پرداخت.

وقتی کسوت خبرنگاری را بر می‌گزینی از همه خواسته‌ها و مطامع شخصی باید چشم بپوشی، هرچند دلت پرخون باشد و چشمت اشکبار از غم و داغ عزیزت اما نباید رسالت خطیر خویش را فراموش کنی.

امروز دیده خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایلام گریان بود و همه داغ وداع غریبانه دوست و رفیق مهربان‌شان را سر داده و می‌نگاشتند اما باز لحظه ای از انعکاس واقعیت حماسه حضور مردم غافل نبودند.

حال عجیبی است، غم فراوان و دیده گریان، شور و شوق حضور مردم برای شرکت در انتخابات، دل پر خون از دست دادن عزیز و لحظه لبریز شدن اشتیاق مردم برای حماسه حضور.

نمی‌دانم تقابل این ۲ حس و حال را چگونه به تصویر بکشم که قطرات اشک مجال دیدن حروف برای نگاشتن کلمات نمی‌دهد و یاد مهربانی، دلسوزی، دل‌نگرانی و آرامش همیشگی‌اش ، دل هر کسی را به درد می‌آورد.

دیگر صدای زیبا و دلنشین صوت قرآنش به گوش نمی‌رسد، دیگر شور و شوق و تکاپو و اشتیاق برای برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات با رفتنش از میان می‌رود و از پادرمیانی و میدان‌داری‌اش در هنگام اختلاف سلیقه همکاران خبری نخواهد بود.

سامی شهبازی مردی بزرگ و مهربان بود که ناباورانه در آخرین روزهای فصل بهار برای همیشه داغش بر دل‌های دوست‌دارانش باقی ماند.

پیکر حاج سامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت ایلامی و رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام صبح روز جمعه در میان بدرقه مسئولان ایلامی، اهالی رسانه و خانواده‌اش تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) ایلام آرام گرفت.

در این آیین پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر پیکر این خبرنگار فقید، پیکر پاکش در میان اندوه و اشک شرکت‌کنندگان و خانواده داغدارش به خاک سپرده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است