استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند

بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند

⭕️معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند/تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم امن و با مشارکت حداکثری در استان فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی در نشست با دختران ایثار گر و شاهد استان با تبریک آغاز دهه نورانی کرامت و میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و ولادت گوهر ناب ایران اسلامی حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: حضرت معصومه س نماد عزت و عظمت و بزرگی در اندیشه دینی و مکتب اهل بیت است، آن حضرت با برخورداری از مراتب علمی و فضل فردی در عرصه های اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشت.
وی با اشاره به ابعاد زندگانی حضرت معصومه و الگو سازی در میان دختران و بانوان سرزمین عزیزمان ایران و انتخاب روز دختر در این روز مبارک گفت: نامگذاری این روز یک حرکت نمادین برای گوشزد کردن شخصیت والای حضرت معصومه س و ترویج ابعاد زندگانی ان حصرت در جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: امیدوارم دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را  تشکیل داده و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور ،استوار و پر صلابت گام بر می دارند و همواره  قله های رفیع علم و دانش را طی می  کنند، با تاسی از سیره کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان ابراز داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند. 
الیاس فتاحی بین کرد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت های عظیم علمی، هنری و ورزشی زیادی در استان وجود دارد و شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم است. 
وی گفت: یدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندیهای دختران در استان فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم. 

⭕️تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم امن و با مشارکت حداکثری در استان فراهم است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ و اهمیت ان عنوان کرد: انتخابات مایه اقتدار نظام و پل همگرایی و اتحاد وانسجام ملت است که باعث ترس دشمنان شده و لذا تمام تلاششان را برای دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت بکار گرفته اند.
وی گفت: انتظار از مردمان قهرمان و دلاور استان این است که همچنان که در۴۳ سال گذشته در  بیش از ۳۰ انتخابات همواره مشارکت حداکثری داشته اند از وظیفه شرعی و قانونی خود برای افزایش مشارکت و ایجاد یاس در دشمنان حضوری پر شور  داشته باشند.
الیاس فتاحی با اشاره به اینکه همواره استان ایلام از استانهای با مشارکت بالای ۷۵ درصد بوده از نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم خواست همه را به حصور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند.
وی در پایان با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در سراسر استان فراهم شده است گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی و قانونمداری در استان فراهم است.

انتخابات؛ آزمون سرنوشت
انتخاب ضامن امنیت و آرامش جامعه


برای شکوه ایران عزیز
#رای_می_دهم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است