استانداری ایلام

معاون توسعه

سهل انگاری مردم و کاهش رعایت پروتکل ها خطر افرین است/تجمعات انتخاباتی مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کروناست

سهل انگاری مردم و کاهش رعایت پروتکل ها خطر افرین است/تجمعات انتخاباتی مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کروناست

معاون استاندار ایلام:
سهل انگاری مردم و کاهش رعایت پروتکل ها خطر افرین است/تجمعات انتخاباتی مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کروناست

⭕️معاون استاندار ایلام گفت: سهل انگاری مردم و کاهش رعایت پروتکل ها خطر افرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت:
به دلیل کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه اصناف احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: به دلیل سهل انگاری مردم و تصور آنان از قطع زنجیره کرونا، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار کاهش یافته و این می تواند بسیار خطرآفرین باشد.
وی افزود: طی گزارش های دانشگاه علوم پزشکی ایلام شیب مبتلایان به کرونا صعودی و در حال افزایش است و اگر چنانچه مردم رعایت نکنند، روزهای سختی از نظر کرونا در پیش خواهیم داشت.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای ایلام یادآور شد: تبلیغات شورای های اسلامی شهر و روستا طبق قانون از فردا آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز برگزاری انتخابات با رعایت کلیه دستورالعمل های و پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.
بسطامی تاکید کرد: تبلیغات و تجمع نامزدهای شورای های اسلامی شهر و روستا در فضاهای سربسته و مسقف ممنوع و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.
وی اضافه کرد: روسای ستادهای انتخابات باید از پیش مکان تبلیغات خود را با هماهنگی فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب کنند و همواره در روند انتخابات رعایت قانون و پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار قرار دهند.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای ایلام از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست: نشست هماهنگی مدیریت تجمعات انتخاباتی را با حضور روسای کلیه ستاد های انتخاباتی و فرمانداران کلیه شهرستان برگزار و ضمن تشریح دستورالعمل ها، نتایج این نشست را در قالب گزارش به دبیرخانه قرارگاه ارائه کنند.
⭕️تجمعات انتخاباتی مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کروناست
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام در ادامه تجماعات و گردهمایی های انتخاباتی را مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کرونا و ورود به پیک پنجم دانست و گفت: متولیان اصلی تبلیغات انتخابات مسوول اصلی ستاد انتخاباتی هر کاندید از نظر مدیریت تجماعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و در زمینه موظف هستند قانون را رعایت کنند.
بسطامی همچنین از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست: شیوه نامه تبلیغات هر کاندید در اسرع وقت به فرمانداران ابلاغ شود و روزانه تیمی از ستادها بازدید کنند.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان با بیان اینکه تجمعات و تبلیغات انتخاباتی فقط در فضاهای باز مجاز است، گفت: شعبه های سیار اخذ رای برای افراد مبتلا به کرونا و بیماران خاص در کلیه شهرستان ها پیش بینی شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است