استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی امنیتی استانداری:

مشارکت حداکثری اقشار، سلایق سیاسی و آحاد مردم بار همدلی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد/ استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ممنوع است

مشارکت حداکثری اقشار، سلایق سیاسی و آحاد مردم بار همدلی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان  می کشد/ استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ممنوع است

معاون سیاسی و امنیتی:
مشارکت حداکثری اقشار، سلایق سیاسی و آحاد مردم بار همدلی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان  می کشد/ استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ممنوع است

⭕️معاون سیاسی ، امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: مشارکت حداکثری اقشار، سلایق سیاسی و آحاد مردم بار همدلی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان  می کشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هرگونه استفاده از اموال عمومی و دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ممنوع و در صورت مشاهده با خاطیان بشدت و بدون اغماض برخورد می شود، اظهار داشت: کلیه ادارات دولتی و مجریان برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی را در انتخابات پیش رو سرلوحه کار خود قرار دهند و از ظرفیت حقوقی خود به نفع هیچ نامزدی استفاده نکند.
وی افزود: طبق قانون برای برگزاری انتخابات پرشور، کلیه دستگاه هایی اجرایی مکلفند از تمام ظرفیت و توان خود در این راستا با حفظ اصل بی طرفی استفاده کنند.
رییس ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: اگر در انتخابات پیش رو به قانون پایبند باشیم، بطور قطع با هیچ مشکلی در امر برگزاری مواجه نخواهیم شد و حضور مردم این استان نیز مانند ادوار گذشته انتخابات بسیار پرشور خواهد بود.
فتاحی انتخابات را عرصه تعیین سرنوشت سیاسی و مظهر اقتدار و قدرت ملی هر کشور ذکر کرد و گفت: با مشارکت حداکثری کلیه اقشار ، سلایق سیاسی و آحاد مردم بار دیگر همدلی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشاند و نقشه های دشمنان را خنثی می کنیم.
وی با بیان اینکه قانون انتخابات فصل الخطاب است و همه موظف به رعایت آن هستیم، یادآور شد: در استان ایلام با همراهی و همکاری همه اعضای ستاد انتخابات استان و اهتمام کلیه دستگاه ها شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور خواهیم بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: دشمنان نظام همواره سعی دارند انتخابات پیش رو با کمترین میزان مشارکت برگزار و مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند، ولی مردم غیور ایران با حضور پرشور نقشه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
فتاحی گفت: این استان در طول ادوار گذشته انتخابات مشارکت ۷۵ درصدی مردم را به ثبت رسانده که این رقم بالاتر از میانگین کشوری بوده است.
وی خواستار نقش آفرینی هرچه بیشتر رسانه‌ها و احزاب در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شد و افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو نیازمند تلاش هم جانبه کلیه دستگاه های اجرایی هستیم.
انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.
۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است