استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام:

تاکید معاون امور عمرانی استانداری ایلام بر نظارت و کنترل پسماندهای شهری

تاکید معاون امور عمرانی استانداری ایلام بر نظارت و کنترل پسماندهای شهری

‍ ‍ 💥تاکید معاون امور عمرانی استانداری ایلام بر نظارت و کنترل پسماندهای شهری

👈معاون امور عمرانی استانداری ایلام، ضمن تاکید بر اثرات مخرب زیست محیطی، اجتماعی و بهداشتی دفع غیر اصولی پسماندهای شهری، خواستار نظارت، کنترل و مدیریت هر چه بیشتر پسماندها گردید.

🔹احمد کرمی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: شهرداری ایلام با نصب دوربین های کنترلی در مکانهای تعیین شده نسبت به کنترل مکانیزه حمل و نقل نخاله های ساختمانی اقدام نماید.

🔹وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز ضمن نظارت بر کمربندی شرقی شهر ایلام، کلیه مسیرهای فرعی تردد کامیونهای متخلف حامل نخاله ساختمانی را مسدود نماید.

کرمی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با خرید و تجهیز بیمارستانهای شهرهای آبدانان و مهران، نسبت به بی خطر سازی پسماندهای عفونی در مبدا این بیمارستانها اقدام و شهرداری سرابله نیز بمنظور استفاده موقت از سایت دفن پسماند روستای زنجیره حداکثر ظرف یک ماه نسبت به بهسازی کامل سایت مذکور اقدام نماید.

🔸مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این جلسه، ضمن ارائه گزارش از وضعیت دفع غیر اصولی نخاله های ساختمانی شهر ایلام، لزوم اجرای طرح های مکانیزه به منظور نظارت تمام وقت بر حمل و نقل و دفع نخاله های ساختمانی را مهمترین راهبرد در کنترل تخلفات برشمرد.

🔸غلامرضا ابدالی گفت: طرح مطالعات تکمیلی جایگاه بازیافت وامحاء پسماندهای ویژه استان به اتمام رسیده و ارگانهای ذیربط برای استقرار هرچه زودتر این واحد دراستان همکاری لازم را معمول نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است