استانداری ایلام

استاندار ایلام

انتقاد سازنده کاستی ها را یادآوری وعملکردها را مطلوب می کند/معیار و محور توسعه، توجه به تولید است/بدون همکاری مردم کرونا مهار نمی شود/بسترهای برگزاری انتخابات در استان فراهم است

انتقاد سازنده کاستی ها را یادآوری وعملکردها را مطلوب می کند/معیار و محور توسعه، توجه به تولید است/بدون همکاری مردم کرونا مهار نمی شود/بسترهای برگزاری انتخابات در استان فراهم است

‍ ⭕️استاندار ایلام:
انتقاد سازنده کاستی ها را یادآوری وعملکردها را مطلوب می کند/معیار و محور توسعه، توجه به تولید است/بدون همکاری مردم کرونا مهار نمی شود/بسترهای برگزاری انتخابات در استان فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز سه شنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا ایلام با اشاره به نقش رسانه های استان در بیان رویدادها و تحلیل مسائل جامعه اظهار داشت: رسانه ها بدون هیچ چشمداشتی و در عین بی طرفی مسائل و موضوعات سیاسی اجتماعی، فرهنگی و... را انعکاس می دهند که  یک کار ارزشمند است.
وی افزود: همه رسانه ها نقش بی بدیلی در تولید محتوا در همه زمینه ها دارند که باید از این ظرفیت استفاده کنند.
 استاندار ایلام با بیان اینکه ایرنا یک خبرگزاری موفق با نیروهای جوان، مطالبه گر و با انگیزه و پشتکار است،  گفت: مطالبه‌گری، انتقادات سازنده و به موقع خود پیش زمینه ای برای پیشرفت و توسعه است، اگرانتقادات به موقع و درست بیان شوند باعث انگیزه بیشتر مدیران در انجام امورات محوله و توجه بیشتر به کمبودها و کاستی هایی می شود که معمولا دیده نمی شوند، و این فی النفسه خوب است.
وی تصریح کرد: انتقاد سبب تغییر رویکرد می شود و نباید به بهانه ای برای ضعیف شدن ارتباط بین مردم و مسوولان مبدل شود.

محمد نوذری با بیان اینکه مردم امروزه خود یک رسانه هستند و به بیشتر مسائل جامعه اشراف دارند، خوب تحلیل می کنند و خوب مسائل را درک می‌کنند، گفت: رهایی از فرا واقعیت ها،  بیان حقیقت در نوشته ها و بی طرفی رسانه ها در انتشار اخبار و اطلاعات، موجب اعتماد مردم و پیشبرد اهداف رسانه ای می شود.

🔹معیار و محور توسعه، توجه به تولید است

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: مهم ترین دغدغه دولت تولید است چرا که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی، مبنای کار و توسعه اقتصادی است.
وی با اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان دولت اظهار داشت: تلاش این است در مدت باقیمانده پروژه های بالای ۷۰ درصد از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام که در اولویت تکمیل قرار دارند را افتتاح و در بودجه ۱۴۰۰  کام مردم را شیرین نماییم.

🔸بدون همکاری مردم کرونا مهار نمی شود

محمد نوذری با بیان اینکه پیک چهارم با شیوع کرونا ابتدا در خوزستان و سپس در جنوب غربی کشور انتشار یافت، گفت: با وجودیکه بیشترین محدویت های کرونایی در ایلام اجرا شده است، اما مجاورت با خوزستان خاصه شهرستانهای جنوبی، مراودات مرزی با عراق  و مرز مهران و دید وبازدیدهای ایام نوروز استان را وارد پیک چهارم کرونا نمود که در کنار ساده انگاری مردم نسبت به موضوع باعث وخامت اوضاع گردید.
وی وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده خواند و هشدار داد: بدون همکاری مردم کرونا مهار نمی شود، رسانه با تولید محتوا و اطلاع رسانی دقیق واقعیت ها وضعیت خطر را برای مردم تحلیل و تبیین نمایند.
استاندار ایلام اضافه کرد: آمار فوتی ها در ایلام افزایش یافته و در روزهای ابتدایی سال جاری ۲۴ نفر فوتی ثبت شده که نگران کننده و اکثر بیمارستان ها نیز از بیماران کرونایی پر شده است، درحالیکه در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۲۵ روز بدون فوتی را شاهد بودیم.
نوذری با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی یادآور شد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای مهار ویروس مرگبار کرونا در استان بکار خواهیم گرفت.
وی با اشاره به مرز مهران گفت: تردد مسافر از مرز مهران تا پایان محدودیتها همچنان  ممنوع است ولی مرز تجاری با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

🔹بسترهای برگزاری انتخابات در استان فراهم است

نوذری با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها در کنار سایر دستگاهها برای مشارکت بیشتر در انتخابات بهره گرفت.
وی سلامت و امنیت انتخابات را مهم ترین وظیفه وزارت کشور دانست و گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است که باید همه کمک کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم آید.
استاندار ایلام گفت: در راستای انتخابات شهر و روستا هیات های اجرایی در استان تشکیل شده است و داوطلبان نیز ثبت نام کرده اند،  صلاحیت داوطلبان از سوی هیات اجرایی بررسی و به هیات نظارت نیز ارسال شده اند.
وی افزود: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تبلیغات نیز تا یک روز مانده به انتخابات پایان می یابد و ۲۸ خرداد  نیز رای گیری انجام خواهد شد.

🗓 سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است