استانداری ایلام

‍ استاندارایلام:

دولت همواره از بخش خصوصی حمایت می کند

دولت همواره از بخش خصوصی  حمایت می کند

‍ استاندارایلام:
دولت همواره از بخش خصوصی  حمایت می کند
⭕️استاندارایلام گفت: دولت همواره از بخش خصوصی  حمایت می کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،
محمد نوذری روز سه شنبه در چهل و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه دولت آماده استقبال از سرمایه گذاران در است، اظهار داشت: در شرایطی که اقتصاد کشور دستخوش تحریم ها، متاثر از بیماری کرونا و جنگ اقتصادی تمام عیار و در سخت ترین شرایط خود قرار دارد، ولی همواره حامی بخش خصوصی و تقویت فعالیت این بخش است.
وی افزود: در حالیکه فشارهای اقتصادی محدودیت هایی را هم برای دولت و هم برای بخش خصوصی بوجود اورده است اما نگاه کشور به مرزها و توسعه مراودات مرزی ویژه است.
استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به موقعیت استان در مجاورت با کشور عراق فرصت های سرمایه گذاری عظیمی در دو طرف مرز بوجود امده است که باید تلاش کرد تا با ایجاد زیرساختهای لازم زمینه توسعه سرمایه گذاریها و رونق صادرات فراهم آید.
وی با اشاره به شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه یک برنامه راهبردی، چشم انداز توسعه استان تدوین و هم زمینه پشتیبانی و حمایت از تولید و کارهای عملیاتی و علمی فراهم آید و هم موانع احتمالی در مسیر تولید برداشته شوند.
نوذری با اشاره به موقعیت استان بعنوان دروازه غرب آسیا ابراز داشت: شناسایی فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان ایلام می تواند نقش مهمی در افزایش رغبت سرمایه گذاران و رونق تولید داشته باشد.
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه باید فرصت های سرمایه گذاری استان به زبانهای عربی، انگلیسی و فارسی برای توسعه سرمایه گذاری  در اختیار هلدینگ ها و شرکت های بزرگ قرار گیرد، گفت:
 فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف شناسایی و بروز رسانی شده و از کلیه سرمایه گذارانی که رغبت به کار در ایلام داشته باشند، استقبال می شود.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی به هیچ عنوان رقیب دولت نیست، افزود: هر کجا دولت کار را به بخش خصوصی و مردم واگذار کرد، بهترین نتایج حاصل شد.
🗓 سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است