استانداری ایلام

استاندار ایلام

شرایط کرونایی نبایست ارتباط مسئولان با مردم را قطع کند/هر هفته ۳ نفر از مسئولان استان در سامانه سامد حضور می یابند/در این شرایط سخت مسئولان بایست بیشتر در کنار مردم باشند

شرایط کرونایی نبایست ارتباط مسئولان با مردم را قطع کند/هر هفته  ۳ نفر از مسئولان استان در سامانه سامد حضور می یابند/در این شرایط سخت مسئولان بایست بیشتر در کنار مردم باشند

 تمدید زمان ارتباط مردمی استاندار به خاطر استقبال گسترده مردم ...

استاندار ایلام:
⭕️ شرایط کرونایی نبایست ارتباط مسئولان با مردم را قطع کند/هر هفته  ۳ نفر از مسئولان استان در سامانه سامد حضور می یابند/در این شرایط سخت مسئولان بایست بیشتر در کنار مردم باشند

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری  استاندار ایلام ظهر امروز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ساعت ۱۳:۳۰ در سامانه سامد حضور یافت و بطور مستقیم و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر این مطلب که شرایط کرونایی نبایست ارتباط مسئولان با مرد  را قطع کند، اظهار داشت: سامانه سامد یک فرصت مغتنم برای ارتباط مردمی مسئولان در شرایط کرونایی است.

وی در ادامه گفت: در این شرایط که اوج بیماری کرونا در استان هست بایست ارتباط مردمی از طریق سامانه سامد تسهیل یابد.

استاندار ایلام با اشاره به این مطالب که بصورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور خواهد یافت، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر هفته ۳ نفر از مدیران استانی در این سامانه حضور می یابند و با مردم ارتباط برقرار می کنند.
 
وی در ادامه هدف اصلی از حضور مدیران در سامانه سامد را در جریان قرار گرفتن خواسته ها و مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: در این برنامه که امروز برای اولین بار بود به عنوان استاندار و خادم مردم حضور یافتم اگرچه قبلاً در سمت معاون سیاسی بارها در این سامانه حضور یافته بودم‌.

وی افزود: امروز بیشتر موارد اجتماعی و اقتصادی از قبیل مسائل و مشکلات مالی و معیشتی، تقاضای وام، امهال اقساط وام ها، کارهای عمرانی و ... بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار شد و مسائل پیگیری گردید.

دکتر نوذری در ادامه بر ارتباط بیشتر مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: در این شرایط سخت مسئولان بایست بیشتر در کنار مردم باشند.

وی افزود: مدیران نبایست به هر بهانه ای ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

گفتنی است در این ارتباط که قرار بود از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ باشد اما به دلیل استقبال گسترده مردم، این زمان نیم ساعت تمدید شد و استاندار ایلام موفق شد به مدت ۲ ساعت با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کند و بطور مستقیم پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است