استانداری ایلام

معروف بسطامی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار

‍ ضرورتهای قرارگاه استانی مبارزه با کرونا از زبان معروف بسطامی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در نشست دهم فروردین:

‍ ضرورتهای قرارگاه استانی مبارزه با کرونا از زبان معروف بسطامی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در نشست دهم فروردین:

‍ ضرورتهای قرارگاه استانی مبارزه با کرونا از زبان معروف بسطامی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در نشست دهم فروردین:
🔹طرح همیاران سلامت، ابتکاراستاندار برای تقویت طرح شهید سلیمانی بود، دهیاران و بخشداران دقت کنند که هیچگونه تجمعی نداریم، حضور در تفرجگاه ها به صورت گروهی، ورود و خروج به شهرهای قرمز و برپایی چادر در طبیعت ممنوع است.
⚡️همجواری با استان خوزستان، مرز مهران و ورود مهمانان نوروزی استان را در موقعیت خطر قرار داده است. افزایش تردد ها، افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها نشان میدهد که دستورالعمل ها رعایت نمی شود، ضرورت دارد دستگاه های اجرایی و نظارتی دقت کنند که وارد مرحله بحران نشویم.
⚡️عدم توجه بعضی دستگاهها به وظایف خود در جلسات قبل اخر سال ۹۹ باعث شده موج عظیمی از مهمانان در شهرهای ایلام حصور یابند ،که اکنون نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه است تا از این وضعیت خارج و به شرایط مطلوب دست یابیم.
⚡️ساده انگاری، بی خیالی و عدم رعایت دستورالعمل ها شرایط پیش رو را حاد می کند، مردم با عدم حضور در اجتماعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری لازم را با مسئولین  و مجریان داشته باشند.
⚡️حضور در آرامستان ها، برگزاری مراسمات عزا و شادی، چادر زدن در طبیعت و اجتماعات خطر افرین، عملکرد ها را زیر سوال می برد، فرمانداران مراقب باشند دقت و نظارت بیشتری انجام گیرد و از ظرفیت دیگر دستگاهها نیز استفاده شود.
⚡️برای کلیه کارمندان و کارگران شرکت ها، کشاورزان، رانندگان خودروهای سنگین و فعالین بازار میوه و تره بار که از استان خوزستان وارد می شوند باید تست انجام و از ورود افراد مبتلا جلوگیری بعمل اید.
⚡️در ورودیهای کرمانشاه و لرستان دقت لازم انجام گیرد، ورود و خروج از شهرهای قرمز ممنوع است. مرز مهران همچنان بسته است.
⚡️دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و فعالین اجتماعی نسبت به فرهنگ سازی، تولید محتوا، تشریح وضعیت موجود و اقدامات پیشگیرانه اقدام نمایند.
⚡️در پایان تعطیلات دید وبازدیدهای اداری ممنوع، نظارت بر فعالیت کارکنان ضروری و  برای کسانی که به مسافرت رفته اند حتماً باید تست انجام شود.
🔹بازدیدهای سرزده استاندار اقدام بسیار خوبی است، ضمن سنجش وضعیت شهرستان، میزان امادگی پاسخ به بحران هم مشخص می گردد، از روسای کمیته ها ، فرمانداران  مدیران و اعضای ستاد و قرارگاه به خاطر پیگیری امورات و حضور میدانی و به موقع در محل  انجام ماموریت ها تشکر می کنم.
🔸اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است