استانداری ایلام

معاون امور اقتصادی

تاکید معاون اقتصادی استاندار بر ضرورت ساماندهی کشتارهای غیر مجاز

تاکید معاون اقتصادی استاندار بر ضرورت ساماندهی کشتارهای غیر مجاز


‍ 💥تاکید معاون اقتصادی استاندار بر ضرورت ساماندهی کشتارهای غیر مجاز

🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام برضرورت ساماندهی کشتار غیر مجاز دام و مرغ زنده در استان تاکید کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد روز سه شنبه ۱۰ فروردین در نشست ستاد تنظیم بازار استان با ریاست استاندار که از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: عدم ساماندهی کشتار دام و  فروش مرغ  زنده در افزایش قیمت ها نه تنها نقش موثری دارد بلکه تهدیدی جدی برای سلامتی افراد است.
🔹وی با اشاره به اینکه کشتار دام زنده نیازمند نظارت دقیق و ارائه راهکارهایی از کشتار تا توزیع در بازار مصرف است ضرورت دارد جلسه ای با حضور دستگاههای مرتبط با محوریت دامپزشکی برگزار گردد.
🔹رستم زاد خواستار نظارت بیشتر دستگاههای نظارتی و شناسایی مشکلات توزیع مرغ در بازار شد و گفت: با برنامه ریزی و نظارت دقیق باید تلاش کرد موانع  صف های طولانی بازار  شناسایی و رفع شود.
🔹معاون دادستان ایلام نیز در این نشست با تاکید بر نظارت بیشتر در بازار  و نظام توزیع
بیان داشت:  با وجود تزریق ۵۰ تن مرغ در بازار کماکان شاهد کمبود مرغ هستیم.
🔹وی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام گرفته جهاد کشاورزی در برخی استانها مرغداران را مجاب کرده در سامانه تجارت ثبت نام کنند و هر گونه خروج مرغ بر اساس رسید سامانه است.
🔹امیری مقدم تاکید کرد: لیست دلال هایی که مرغ را زنده از مرغداری ها تهیه و توزیع می کنند گرفته شده و بزودی به محاکم قضایی دعوت می شوند.
.
🔹مدیرکل دامپزشکی ایلام نیز در این نشست گفت: وضعیت کشتار غیر مجاز دام در ایلام از حد هشدار گذشته و به معضلی برای استان تبدیل شده است.

اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است