استانداری ایلام

معاون وزیر کشور:

صاحبان تریبون شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم ها تحلیل کنند

صاحبان تریبون شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم ها تحلیل کنند

معاون وزیر کشور:
صاحبان تریبون شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم ها تحلیل کنند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: صاحبان قلم ، تریبون و رسانه ها شرایط کشور را با لحاظ کردن تحریم های کم سابقه تجزیه و تحلیل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جمال عرف روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید ایلام اظهار داشت: به اذعان دوستان و دشمنان تحریم هایی که علیه ایران اسلامی هم اکنون ایجاد شده بر ضد هیچ کشوری بسته نشده است، ولی ایران اسلامی مقتدر و با صلابت در جهت آرمان های الهی حرکت خود را ادامه می دهد.

وی افزود: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ همه دلسوزان باید با رعایت انصاف و لحاظ کردن تمامی زوایا عملکردهای مثبت و منفی را مورد نقد و قضاوت قرار دهند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: علاج تمامی مشکلات کشور به فرموده مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردم و انتخاب افرادی شایسته و اصلح برای تصدی مسوولیت های مختلف است.
عرف ابراز امیدواری کرد: شاهد انتخاباتی سلام، ایمن ، رقابتی و با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.
وی با اشاره به شیوع کرونا در سطح جهان و کشورمان اضافه کرد: تدابیر لازم از سوی دولت برای واکسیناسیون همگانی صورت گرفته و بدون شک این شرایط نیز با همت همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم سپری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم پیام وزیر کشور برای قدردانی از خدمات آقای سلیمانی دشتکی قرائت و محمد نوذری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است