استانداری ایلام

معاون عمرانی استانداردر شورای فنی استان:

از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی استفاده شود.

از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی استفاده شود.

معاون عمرانی استانداردر شورای فنی استان: 
⭕️ از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی استفاده شود.
 
🔸معاون عمرانی استاندار ایلام در شورای فنی استان خواستار استفاده از روش های نوین ساخت و ساز در احداث پروژه های عمرانی شد.

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه در نشست شورای فنی استان گفت: دستگاههای اجرایی در پروژ های عمرانی خود باید مصوبات شورای فنی استان را مد نظر قرار دهند و با استفاده از مصالح جدید و روش های نوین ساخت ساز به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش استاندارد و طول عمر پروژهای عمرانی باشند.

وی با اشاره به هدف مصوبات شورای فنی در بالابردن کیفیت و کاهش هزینه ی پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: استفاد از روش های مهندسی ارزش و تکنیک های جدید و نوین اجرای پروژه ها باید مد نظر قرار گیرد و همه ی این موارد برای بهتر شدن مهندسی و استحکام سازه های ساختمانی است.

معاون امور عمرانی استاندار با تأکید بر این که تمام دستگاههای عضو شورای فنی باید از مصالح و روش های نوین ساخت و ساز مورد تأیید شورای فنی استان استفاده کنند خاطر نشان کرد: این دستگاهها باید به عنوان الگو برای مردم، بخش خصوصی و پیمانکاران در اجرای پروژه های با روش های نوین مهندسی و استفاده از مصالح جدید قرار گیرند.
 
وی تأکید کرد: انتظار داریم دستگاههای عضو و دستگاههایی که بخش عمده ای از اعتبارات استان را استفاده می کنند به سمت استانداردسازی پروژه ها حرکت کرده و پیمانکاران را هم موظف به استفاده از مصالح با استانداردهای بهتر کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است