استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

ایلام پیشتاز بیابان زدایی و جنگل کاری در کشور است/طی سه سال گذشته ۱۱۷ هزار هکتار آبخیزداری در استان ایلام انجام شده است/یک میلیون اصله نهال هفته منابع طبیعی در ایلام توزیع می شود

ایلام پیشتاز بیابان زدایی و جنگل کاری در کشور است/طی سه سال گذشته ۱۱۷ هزار هکتار آبخیزداری در استان ایلام انجام شده است/یک میلیون اصله نهال هفته منابع طبیعی در ایلام توزیع می شود

💥 ۶۰ هزار جنگل کاری و بیابان زدایی در ایلام یک رکورد دست نیافتنی است ...

سرپرست استانداری ایلام:
⭕️ ایلام پیشتاز بیابان زدایی و جنگل کاری در کشور است/طی سه سال گذشته ۱۱۷ هزار هکتار آبخیزداری در استان ایلام انجام شده است/یک میلیون اصله نهال هفته منابع طبیعی در ایلام توزیع می شود

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ماه در آستانه هفته منابع طبیعی به شهرستان ایوان سفر کرد و از نهالستان این شهرستان بازدید بعمل آورد.

سرپرست استانداری ایلام در این بازدید که معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار وی را همراهی می کردند از زحمات و تلاشهای منابع طبیعی استان تقدیر کرد و گفت: در برنامه های هفته درختکاری باید به سمت فرهنگ سازی و اجرای برنامه هایی جهت مشارکت بیشتر مردم در حفظ منابع طبیعی و درختکاری برویم.

وی ادامه داد: سعی شود در اجرای برنامه های این هفته از ظرفیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد حوزه ی محیط زیست استفاده شود.

دکتر نوذری با عنوان این مطلب که از گستره ۲ میلیون هکتاری استان، یک میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار را اراضی طبیعی و ملی تشکیل داده است، گفت: منابع طبیعی منافع ملی ما است و حفظ و صیانت از این ثروت ملی بر عهده آحاد مختلف جامعه است.

وی در ادامه ایلام را پیشتاز نهضت جنگل کاری و بیابان زدایی در کشور قلمداد نمود و گفت: با تلاش‌های انجام شده خوشبختانه امروز استان ایلام با فاصله در حوزه جنگل کاری، آبخیزداری، آبخوانداری و بیابان زدایی در رتبه اول کشور قرار دارد که در اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران، متولیان امر به ویژه همکاران منابع طبیعی استان تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: اجرای ۶۰ هزار هکتار بیابان زدایی و جنگل کاری در استان یک رکورد دست نیافتنی در کشور است.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این خبر که طی سه سال گذشته ۱۱۷ هزار هکتار آبخیزداری در استان ایلام انجام شده است، گفت: در سال ۹۸ از ۱۷ هزار هکتار جنگل کاری ۱۰ هزار هکتار متعلق به استان ایلام بوده و این یک کار جهادی در عرصه حفظ منابع طبیعی استان و کشور بوده است.

وی در پایان از توزیع یک میلیون اصله نهال در هفته منابع طبیعی در ایلام خبر داد و گفت: این نهال ها بصورت رایگان بین عموم مردم، شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی توزیع می شود.

در پایان این مراسم از فعالین عرصه نهال کاری شهرستان ایوان تجلیل بعمل آمد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است