استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

نخبگان مولد واقعی تولید ثروت و قدرت در جامعه هستند/جامعه ای که به نخبگان خود اهمیت بدهد توسعه خواهد یافت

نخبگان مولد واقعی تولید ثروت و قدرت در جامعه هستند/جامعه ای که به نخبگان خود اهمیت بدهد توسعه خواهد یافت

سرپرست استانداری ایلام:
⭕️ نخبگان مولد واقعی تولید ثروت و قدرت در جامعه هستند/جامعه ای که به نخبگان خود اهمیت بدهد توسعه خواهد یافت 

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداردی ایلام، دکتر محمد نوذری امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه در مراسمی که به پاس زحمات چندین ساله دکتر امیلیا عبدالهی، پزشک متعهد و کارآفرین‌برتر غرب کشور که با حضور دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر شاهرضایی مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان کشور برگزار شد، ضمن تشکر از حرکت خوب و زیبنده بنیاد نخبگان استان در تقدیر از یکی از نخبگان عرصه پزشکی گفت: امروز در این شرایط خاص حضور یک نخبه خارجی (دکتر امیلیا عبدالهی ) که برای خدمت به کشور ما آمده است حقیقتا شایسته تقدیر است.

وی در ادامه ابراز ارادت ایلامیان به این پرستار فداکار را نشانه فرهنگ بالای این مردمان قدرشناس عنوان کرد و گفت: در هر منطقه ای که نخبگان جامعه مورد احترام بودند نوع نگاه آن مردمان به حقیقت نزدیکتر است و امروز خوشبختانه شاهد این حس خوب در بین ایلامیان هستیم.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه نخبگان را مولد تولید قدرت و ثروت واقعی در جامعه دانست و گفت: در شرایط امروز کشور قطعا نقش دانشگاه و دانشگاهیان و نخبگان در حل مسایل و مشکلات پیش رو می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی در ادامه گفت: نکته مهم در مورد این خانم فداکار خدمت به مردم مظلوم ایلام در دوران جنگ بوده است.

دکتر نوذری با عنوان این مطلب که نخبه کسی است که اثرگذار است، گفت: ماندن این پرستار در زمان جنگ و در کنار ایلامیان مرز دار ستودنی است و از این بابت ما هم از ایشان تقدیر می کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که جامعه ای که به نخبگان خود اهمیت بدهد توسعه خواهد یافت، گفت: اگر بتوانیم به نقطه ای برسیم که نخبگان کشور را دور هم جمع بکنیم و اینها بیایند خط سیر و مسیر درست را ترسیم کنند آن زمان دریچه های تازه ای از توسعه و پیشرفت و آبادانی را تجربه خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دکتر امیلیا عبدالهی پزشک متعهد و کارآفرین برتر کشور توسط سرپرست استانداری ایلام، معاون وزیر بهداشت، مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد نخبگان کشور و دیگر مسئولان استانی تجلیل بعمل آمد.

امیلیا عبداللهی (Conanan)متخصص زنان و زایمان در سال‌های حوالی جنگ جهانی، در سال ۱۹۴۴ در فیلیپین به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۵۶ به دنبال دعوت بین‌المللی  کشور ایران از پزشکان، به عنوان پزشک عمومی برای فعالیت پزشکی و طبابت به ایران آمد و دو سال دورة تخصصی زنان را گذراند و در سال ۱۳۵۷ با مردی ایرانی ازدواج کرد و به دنبال آن از دین مسیحیت به دین اسلام روی آورد. وی تحصیلات‌تکمیلی خود را نیز در دانشگاه تهران گذراند و بعد از آن به مدت ۳۳ سال در ایلام طبابت کرد؛ خدمات پزشکی وی در سال‌های دفاع‌مقدس برگ زرین فعالیت‌های این پزشک متعهد است.

او علاوه بر دریافت لوح‌های متعدد به عنوان پزشک نمونه استانی و کشوری، به سبب افتتاح و راه‌اندازی اولین بیمارستان و زایشگاه خصوصی-تخصصی زنان و زایمان در منطقه غرب و جذب ۱۲۰ نیروی پزشکی و خدماتی، در سال‌های متوالی به عنوان کارآفرین برتر از طرف ارگان‌های مختلف برگزیده و معرفی شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است