استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

فضای انتقاد در استان ایلام مطلوب است

فضای انتقاد در استان ایلام مطلوب است

رفتار استاندار ایلام در سفر بدون تشریفات به ایوان بایست الگوی سایر مسئولان استانی قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار تکریم روابط عمومی های استان از طرف مدیران دستگاه های اجرایی شد.

وی در ادامه به حضور مسئولان در میان مردم تاکید کرد و گفت؛ سفر دو روزه استاندار محترم ایلام به شهرستان ایوان بدون حضور رسانه ها و تشریفات خاصی می تواند یک الگوی خوب و مناسب برای سایر مسئولان استان در دیدار بی تکلف با مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه فضای انتقاد در استان ایلام مطلوب است، گفت: امروز شاهد فضای باز رسانه ای و مجازی در استان هستیم بطوریکه افراد بدون هیچ هزینه ای نقدها، خواسته ها و مطالبات خود را در نزد مسئولان مطرح می کنند.

وی ادامه داد؛ البته بایست بین نقد سازنده و تخریب تفاوت قائل شد و ما از افراد منتقد و دلسوز که هدفی جز توسعه استان ندارند تشکر می کنیم.

نوذری در ادامه به روابط عمومی ها توصیه کرد که ضمن انتقاد پذیری حضوری فعالانه در عرصه های رسانه ای و فضای مجازی داشته باشند.

وی ادامه داد؛ روابط عمومی ها از دستاوردها وعملکرد دولت و نظام جوری دفاع کنند که باعث همدلی و هم افزایی و مشارکت بیشتر مردم شوند.


وی در ادامه افزود؛ روابط عمومی ها با خلاقیت و نوآوری برنامه های دهه فجر را در استان اجرایی کنند و این شاخص یکی از ملاک و معیارهای انتخاب دستگاه های برتر در حوزه اطلاع رسانی باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه فضای انتقاد در استان مطلوب است، گفت: تحمل آرا و اندیشه مخالف نشانه وسعت دید و توسعه در افکار افراد است و این مهم بایست تقویت شود.

وی افزود؛ بایست مواظب بود پاسخی که منتج به چالش بیشتر شود مسئله را بدتر می کند و اینجا نیازمند تحلیل درست از وقایع هستیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ روابط عمومی های استان گفت؛ به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه می کنم که به روابط عمومی دستگاه های خود توجه بیشتر کنند و زحمات شبانه روزی آنان را تکریم نمایند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است