استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری

برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می شود/سخنرانی مراسم روز ۲۲ بهمن از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد

برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می شود/سخنرانی مراسم روز ۲۲ بهمن از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد

 برنامه های دهه مبارک فجر متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود ...

معاون استاندار ایلام:
✅ برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می شود/سخنرانی مراسم روز ۲۲ بهمن از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد

🟡 به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری آیین های نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش این ایام بر ضرورت برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: به خاطر وضعیت کرونا این برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تشریح دستاوردها و خدمات نظام عنوان کرد و گفت: انتظار است مسئولان در این ایام نسبت به اطلاع رسانی کارها و اقدامات انجام شده اقدام کنند.

وی با عنوان این مطلب که مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این ایام به شکل ویدئو کنفرانس و بصورت نمادین رونمایی می شود، تاکید کرد: با توجه به وضعیت موجود ناشی از کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، برنامه های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اولویت فضای مجازی، رسانه ها به ویژه صدا و سیما برگزار می شود.

دکتر نوذری با بیان اینکه دهه فجر امسال سفر مسوولان به شهرستان ها لغو شده است، ادامه داد: باید برنامه ریزی اجرای برنامه ها به صورتی باشد که از به وجود آمدن تجمع جلوگیری شود.

وی در ارتباط با مراسم ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور گفت: این برنامه بصورت رژه خودرویی از فرودگاه تا مدرسه آزادگان انجام می شود و زنگ انقلاب هم با تعداد کمی دانش آموز نواخته می شود.

معاون استاندار ایلام درخصوص مراسم روز ۲۲ بهمن گفت: به خاطر کرونا راهپیمایی نداریم و سخنرانی در این روز از طریق صدا و سیما صورت می پذیرد.

وی افزود: در این ایام برنامه مهمانی لاله ها داریم که در گلزار شهدا بصورت محدود و در مزار شهدای صالح آباد برگزار می‌شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است