استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

بازدید از منزل بانوی کارآفرین خانم شهناز محمد زاده در شهرستان دهلران

بازدید از منزل بانوی کارآفرین خانم شهناز محمد زاده در شهرستان دهلران

بازدید از منزل بانوی کارآفرین خانم شهناز محمد زاده در شهرستان دهلران

   در راستای تشویق و ترغیب بانوان کارآفرین با هدف توانمندسازی اقتصادی ایشان در روز سه شنبه مورخ30/10/99 بازدید از منزل بانوی کارآفرین خانم شهناز محمد زاده واقع در شهرستان دهلران روستای حاضر میل توسط سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان و خانواده بعمل آمد.
در این دیدار بخشدار مرکزی دهلران ، ریاست بهزیستی شهرستان و مشاور فرماندار دهلران در امور زنان نیز خانم شیرخانی را همرامی کردند. در این دیدارخانم شیرخانی گفتند : امروز ما در خدمت مادر دو فرزند معلول هستیم بانویی که هم در نقش مادری، هم در نقش پرستاری و هم درنقش یک زن کارآفرین فعال در جامعه با تمام رنج ها و سختی ها بخوبی نقش خودرا ایفا می کندهستیم . در جریان این بازدید مشاهده گردید نامبرده در زمینه صنایع دستی تولیدات حصیر، جاجیم و گلیم بافی فعالیت  می نماید و کلیه مراحل تولید محصولات خود اعم از تولید نخ، رنگرزی و بافت محصولات را شخصا انجام داده و درکنار آن اشتغالزایی برای چند نفر انجام می¬دهند؛ ایشان امر آموزش خانم های سرپرست خانوار را نیز بصورت رایگان¬ تقبل نموده است . خانم محمدزاده از بانوان کارآفرین خوش نام و فعال شهرستان دهلران روستای حاضر میل بوده و دارای 5 فرزند است که دو تن از دختران ایشان متاسفانه دچار معلولیت
 (فلج مغزی) می باشند. 
در پایان بازدید خانم شهناز محمدی نیز از مسئولین خواستند؛با توجه به اینکه درآمد ایشان از بافتن گلیم وحصیرو فروش آنهاست ، مکانی جهت ایجاد کارگاهی که بتوان در آنجا کار نموده و کارآموزان بیشتری بپذیرش نماید وهمچنین پرداخت تسهیلات کم بهره جهت توسعه کسب و کار با ایشان همکاری نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است