استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

مجلس طرح ها و قوانین حمایتی برای رفع آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر کشور ایجاد کند/دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستان های استان ایجاد شود

مجلس طرح ها و قوانین حمایتی برای رفع آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر کشور ایجاد کند/دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستان های استان ایجاد شود

معاون استاندار ایلام:
⭕️ مجلس طرح ها و قوانین حمایتی برای رفع آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر کشور ایجاد کند/دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستان های استان ایجاد شود

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری امروز چهارشنبه ۱ بهمن ماه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده با اشاره به شرایط کنونی کشور و وضعیت کرونا بر ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این شرایط سخت بایست با ایجاد برنامه های متنوع و شاد در حوزه اجتماعی و فرهنگی باعث ایجاد نشاط و سرزندگی بیشتر در جامعه شد.

وی در ادامه گفت: همچنین لازم است با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاب آوری را در جامعه بالا برد.

دکتر نوذری در ادامه خواستار ایجاد دفاتر تسهیلگری در هر شهرستان های استان شد و گفت: نقش دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مهم است و ما باید در جهت تقویت این رویکرد مثبت در تمامی شهرستان های استان اقدام کنیم.

وی در ادامه از نمایندگان مجلس استان خواست در جهت تصویب قوانینی برای مناطق آسیب‌پذیر کشور از جمله استان ایلام طرح ارائه دهند.

وی اقزود: حل معضلات اجتماعی نیازمند مسئولیت پذیری آحاد مختلف مردم  در جامعه است و در این رابطه هر کسی در هر جایگاهی بایستی نسبت به این مهم اهتمام و احساس مسئولیت داشته باشد که در این میان نقش نمایندگان محترم مجلس در به تصویب رساندن طرح ها و قوانین پیشگیرانه و حمایتی بسیار حائز اهمیت است.

دکتر نوذری در ادامه به وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: امروز به سبب همراهی خوب مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا در استان به صورت نسبی بهبود پیدا کرده است و البته این به معنای پایان کرونا نیست!

وی در ادامه تاکید کرد: همچنان لازم است بر مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا نظارت جدی شود و مردم نیز در جهت مراقبت از سلامتی خود پروتکل های بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند.

وی با اشاره به خطر آسیب های احتمالی کرونا بر سلامت و روان جامعه گفت: در این خصوص نیز بایستی برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و نسبت به این مقوله مهم در سطح جامعه با حساسیت بیشتر موارد را دنبال کرد و جاهایی که نیاز به مداخله هست به موقع اقدام شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است