استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

کمبود کالاهای اساسی از طریق مرکز پیگیری می‌شود

کمبود کالاهای اساسی از طریق مرکز پیگیری می‌شود

معاون استاندار ایلام:
کمبود کالاهای اساسی از طریق مرکز پیگیری می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: هرگونه کمبود اقلام اساسی مورد نیاز صنوف، صنایع و خانوارها از طریق مرکز بلافاصله پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستم‌زاد روز شنبه ۲۷ دیماه در نشست گفت و گوی بخش دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با پایش، رصد و انعکاس به موقع مسایل و مشکلات، اکنون مشکلی در زمینه کالاهای اساسی مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هفته جاری مشکل کمبود شکر در بحث زنبورداران وجود داشت که به مرکز منعکس می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کارخانه تولید قند و شکر ندارد و به خاطر کاهش هزینه‌ها شکر مورد نیاز از استان‌های همجوار از جمله کرمانشاه تامین می‌شود، مکاتباتی برای تامین آن صورت گرفته است.

رستم‌زاد گفت: مشکلی برای تامین شکر خانوار در استان وجود ندارد اما در بحث کمبود شکر صنف زنبورداران با مشکل مواجه هستیم.

پارک علم و فناوری باید به تولید محتوا بیشتر توجه کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه این نشست در بررسی مشکلات طرح کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری استان نیز گفت: پارک علم و فناوری استان بیشتر در زمینه سخت افزاری تلاش می کند که نیاز است به طرح های جدید و نرم افزاری نیز توجه ویژه داشته باشد.

رستم زاد اظهار داشت: پیگیری های لازم از طریق شهرداری برای تقسیط عوارض صدور مجوز راه اندازی کارخانه نوآوری استان صورت گرفته که امیدواریم هرچه سریع تر این مشکل نیز برطرف شود.

مدیرعامل پارک علم و فناوری ایلام نیز در این نشست گفت: کارخانه نوآوری قرار است با حضور ۵۰ شرکت و ۳۲ کارگاه و آزمایشگاه احداث شود اما با توجه به قرار گرفتن زمین در محدوده شهر ، شهرداری عوارض صدور پروانه را مطالبه کرده که توان پرداخت آن به صورت یکجا از عهده این پارک خارج است.

کامران طاهرپور اظهار داشت: فاز اول این مجتمع با ۱۹ کارگاه قرار است ۲۲ بهمن سالجاری واگذار شود که امیدواریم با همراهی شهرداری هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.

وی افزود: خوشبختانه طرح های بسیار خوبی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری از سوی فعالان این پارک در دست اقدام است که مورد استقبال نیز قرار گرفته اند.

گفتنی است، در این نشست مسایل و مشکلات ۲ طرح کارخنه قند نگین زاگرس ایلام و کارخانه نوآوری بررسی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است