استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز فتح میمک

پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز فتح میمک

 پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز فتح میمک

استاندار ایلام:
✅ فتح میمک، فتح قله های ایثار و جاودانگی و نقطه فراز سلحشوری عشایر در تاریخ دفاع مقدس است.


💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۸ سال دفاع مقدس صحنه نمایش ایثار و اقتدار مردمانی است که در زیر آتش شدید دشمن مهاجرت نکردند و رادمردانه ایستادند و سلحشورانه از خاک کشور دفاع کردند.

و نوزدهم دیماه هر سال مصادف با عملیات غرورآفرین ضربت ذالفقار در سال ۵۹ است. حماسه ای بزرگ و بی بدیل که با مشارکت گسترده عشایر به ویژه ایل خزل و ارتش و سپاه و دیگر نیروهای مسلح شروع و آغازگر پیروزی‌ رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی شد.

مردم استان ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس به زیبایی نشان دادند مرزداران قابل اعتمادی برای کشور بوده اند و در این میان عشایر غیور و قهرمان این خطه، امروز سرافرازند و بر خود می‌بالند که در مصاف با دشمن متجاوز، مردانه ایستادند و یک گام پا پس نکشیدند و حماسه های غرور آفرینی چون "فتح میمک" را خلق نمودند،  عملیاتی غرور آفرین که باید آن را فتح قله های ایثار و جاودانگی و نقطه فراز سلحشوری عشایر در تاریخ دفاع مقدس دانست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای عملیات آزادسازی میمک، سالروز این حماسه بزرگ را به تمام هم میهنان عزیز به ویژه مردم شریف و عشایر عزیز استان ایلام تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است