استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد

با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد

مراسم کلنگ زنی مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری با حضور معاونین استاندار برگزار شد 

دکتر نوذری:
✅ با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز دوشنبه ۱۵ دیماه با حضور نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار، کرمی معاون امور عمرانی استاندار و مجموعه مسئولان استان آئین کلنگ زنی مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری برگزار شد.

دکتر نوذری در حاشیه این مراسم گفت: با پیگیری هایی که از طریق کمیساریای عالی پناهندگان انجام گرفت، توجه این نهاد برای مشارکت در ساخت درمانگاه و یک مجتمع ۱۲ کلاسه شهید کشوری جلب شد.

وی با عنوان این مطلب که مجتمع آموزشی یک هزار و ۴۲۷ متر مربع زیربنا دارد، گفت: در این زمینه کمیساریای عالی پناهندگان سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در احداث این فضای آموزشی مشارکت خواهد کرد و مابقی از اعتبارات ملی متقبل می شود و انشاءالله تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به نشست هایی که با کمیساریای عالی انجام شده است گفت: ساخت مدرسه و درمانگاه حاصل این رایزنی ها بود که فضای آموزشی امروز کلنگ زنی شد و برای ساخت درمانگاه نیز ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که کار آن نیز شروع شده است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مجموعا برای ساخت این دو پروژه مجموعا ۹ میلیاردتومان هزینه خواهد شد، گفت: هدف از ساخت این مجموعه ها علاوه بر خدمات دهی به اتباع خارجی مورد استفاده شهروندان عزیز منطقه نیر قرار خواهد گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است