استانداری ایلام

استاندار ایلام

نشست مشترک استاندار ایلام با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان

نشست مشترک استاندار ایلام با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان

 نشست مشترک استاندار ایلام با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان

✅ اعلام آمادگی هلدينگ های بزرگ کشور برای راه اندازي پارك پلي پروپيلن استان ایلام

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز شنبه ۱۳ دیماه قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در جهت ایجاد سرمايه گذاری در استان و پیگیری  امور مربوط به طرح ها و پروژه های حوزه پتروشیمی با مهندس ربيعي مديرعامل هلدينگ خليج فارس و مهندس اشرف زاده مديرعامل هلدينگ ایرانیان نشست مشترک برگزار کرد.

در این نشست که رستم زاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار، صفری سرمايه گذار بخش خصوصي نیز حضور داشت، استاندار ایلام ابتدا گزارشی از وضعيت استان در خصوص فرصت هاي سرمايه گذاري از جمله ظرفيت هايي نفت و گاز و پتروشيمي و صنايع پائين دستي ارائه داد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار سرمايه گذاري شرکت ها و هلدينگ‌های بخش خصوصی در پارك پلي پروپيلن استان شد و گفت: امروز استان ایلام بعنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور بشمار می رود و در این زمینه ظرفيت های بسیار مهمی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنايع پائين دستي وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که استان از سرمایه‌گذاری شرکت های بزرگ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حمایت می کند، اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه نفت و گاز و پتروشيمي استان ظرف چند سال گذشته اتفاقات بسیار مهم و مثبتی از جمله افتتاح فاز اول و دوم پتروشیمی ایلام، شروع بکار و آماده سازی مقدمات اجرای چند طرح پتروشیمی دیگر و ... افتاده است.

در ادامه این نشست مهندس ربيعي مديرعامل هلدينگ خليج فارس از استاندار ایلام بعنوان یکی از موفق ترین دولتمردان در پیگیری امور حوزه انرژی نام برد و گفت: این همکاری و همراهی نقش برجسته ای در تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته است که خوشبختانه ما امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

گفتنی است که در این نشست هلدينگ های خليج فارس و ایرانیان برای سرمايه گذاري در راه اندازي پارك پلي پروپيلن با بخش خصوصي اعلام آمادگي كردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است