استانداری ایلام

هشدار ‍فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان ایلام:

مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد!

مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد!

💥 اعمال محدودیت های کرونایی تردد در شب یلدا ...

هشدار ‍فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان ایلام:
⭕️ مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد!

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، معروف بسطامی ظهر امروز شنبه ۲۹ آذر ماه در دهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامی داشت روز پرستار از زحمات و فداکاری های پرستاران تقدیر کرد و گفت: با همراهی وهمگرایی مردم در اجرایی دستورالعمل های بهداشتی می توانیم به توقف چرخه کامل ویروس کرونا امیدوار باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این مطلب که دورهمی های یلدایی بی تردید موج شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد، هشدار داد: مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد!

وی در ادامه به محدودیت ها ی منتهی به شب یلدا اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان های استا اجرا می شود.

وی افزود: تمامی اصناف و گروه های شغلی نیز به غیر از گروه شغلی یک در ۴۸ ساعت آینده صرفا تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همچنین بام ایلام و پارک جنگلی چقاسبز و کوثر مسدود می شوند و تردد در آنها ممنوع خواهد بود.

وی در ادامه گفت: آرامستان های سراسر استان در این دو روز مسدود بوده و مردم از حضور در این مکان ها کاملاخودداری نمایند.

بسطامی حضور کارکنان در ادارات را متناسب با وضعیت شهرستان ها طبق بخشنامه های قبلی قرارگاه مبارزه با کرونا خواند وگفت: ازمردم فهیم وصبور استان هم تقاضا داریم که در راستای حفظ سلامتی خود و خانواده ها از حضور در دورهمی های خانوادگی و اجتماعات جدا خودداری نمایند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان در خاتمه تصریح کرد: یک فرد ناقل کرونا می تواند در دقایق کوتاهی در یک فضای سربسته، دیگران راهم آلوده کند و لذا نباید بخاطر یک دورهمی ساده یک عمر پشیمانی کشید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است