استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام:

سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط کرونایی است/خواسته ها و مطالبات بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ایلامی پیگیری شد

سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط کرونایی است/خواسته ها و مطالبات بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ایلامی پیگیری شد

💥 حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام در سامانه سامد و ارتباط مستقیم با مردم

معاون استاندار ایلام:
⭕️ سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط کرونایی است/خواسته ها و مطالبات بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ایلامی پیگیری شد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی صبح امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر به مدت ۲ در سامانه سامد حضور یافت و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر حفظ ارتباط مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط کرونایی، گفت: در این شرایط که شیوع بیماری کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است و مسئولان بایست از این مهم در راستای حل مسائل و مشکلات حوزه خود استقبال کنند.

وی با اشاره به دستور و تأکید استاندار ایلام مبنی بر حضور مسئولان بصورت ماهیانه و مستمر در سامانه سامد گفت: علاوه بر ملاقات های مردمی که این روزها بصورت هفتگی بیشتر بصورت مجازی و تلفنی برگزار می شود ماهیانه مجموعه حوزه عمرانی در این سامانه حضور می یابند و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ می دهند.

احمد کرمی در ادامه گفت: در ارتباط امروز موفق شدیم با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کنیم و در این میان بیشتر خواسته ها و مطالبات مردمی در ارتباط با اعطای تسهيلات، اشتغال، مسائل عمران شهری و روستایی، مشکلات خدماتی چون آنتن دهی موبایل و زیرساخت های مخابراتی و ... بود.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که قسمتی از مسائل و مشکلات مطرح شده همزمان بصورت تلفنی با مسئولان مربوطه پیگیری و حل و فصل شده، گفت: مابقی خواسته ها و مطالبات تحت اقدام قرار گرفته است و انشاءالله در کمترین زمان ممکن نتایج آن به متقاضیان اعلام خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است