استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام عنوان کرد:

مراسم روز دانشجو به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود/۱۶ آذر نماد گویای استکبار ستیزی است

مراسم روز دانشجو به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود/۱۶ آذر نماد گویای استکبار ستیزی است

معاون استاندار ایلام عنوان کرد:
⭕️ مراسم روز دانشجو به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود/۱۶ آذر نماد گویای استکبار ستیزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه در جلسه کمیسیون دانشجویی با اعلام این مطلب گفت: مراسم روز دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ آذر امسال با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی و جهت کنترل و مدیریت این بیماری به صورت مجازی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده گفت: شهادت این دانشمند برجسته صنعت دفاعی کشور نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است و تجربه نشان داده است که این حوادث نه تنها خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار نخواهد گذاشت بلکه باعث پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

دکتر نوذری ۱۶ آذر را نماد گویای استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: اگرچه امسال به خاطر شیوع کرونا نمی توان چون سالیان گذشته این مراسم را حضوری برگزار کرد اما دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.

وی افزود: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ممنوع است زیرا تجمعات شکل گیرد زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می سازد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است