استانداری ایلام

استاندار ایلام

مرکز قرنطینه معتادان مبتلا به کرونا راه‌اندازی می‌شود

مرکز قرنطینه معتادان مبتلا به کرونا راه‌اندازی می‌شود

استاندار ایلام:
مرکز قرنطینه معتادان مبتلا به کرونا راه‌اندازی می‌شود

استاندار ایلام گفت: مرکز قرنطینه معتادان متجاهر و متکدیانی که به کرونا مبتلا شده‌اند با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بزودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام اظهار داشت: مجموعه هشت واحدی مرکز قرنطینه معتادان متجاهر و متکدیان مبتلا به کرونا توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان واگذار شده و شهرداری ایلام تاکنون حدود ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز و تامین سیستم گرمایشی و سایر امکانات این مرکز هزینه کرده است.

وی سه رکن اصلی هدایت مرکز قرنطینه معتادان متجاهر مبتلا به کرونا در استان را نیروی انتظامی، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان ذکر کرد و افزود: علاوه بر این سه دستگاه که نقشی مهم و کلیدی در اداره این مرکز دارند، سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید نهایت همکاری برای توانمندسازی این مرکز داشته باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: لوازم اولیه قرنطینه کرونا، دارو، لباس بیمار و همه امور درمان این افراد بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و نیروی انتظامی نیز بر اساس ماده ۱۶ باید امنیت این مرکز را تامین کند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: ۲ واحد از هشت واحد مرکز قرنطینه معتادان متجاهر و متکدیان مبتلا به کرونا باید به افرادی اختصاص یابد که هنوز نتیجه تست کرونای آنان مشخص نشده است.

وی با قدردانی  از شهردار ایلام به دلیل تجهیز کامل مرکز قرنطینه معتادان متجاهر مبتلا به کرونا و همچنین دادستان ایلام به دلیل پیشنهاد تاسیس این مرکز، یادآور شد: سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید بر اساس شرح وظایف تعریف شده خود در کمک‌رسانی به این مرکز اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و سایر سازمان‌های مردم‌نهاد با کمک‌رسانی در جهت تقویت این مرکز و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مساعدت کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است