استانداری ایلام

استاندار ایلام

کاهش ۵۰ درصدی میزان بستری های کرونایی در ایلام/افراد دارای علائم کرونا به موقع تست بدهند

کاهش ۵۰ درصدی میزان بستری های کرونایی در ایلام/افراد دارای علائم کرونا به موقع تست بدهند

استاندار ایلام:
⭕️ کاهش ۵۰ درصدی میزان بستری های کرونایی در ایلام/افراد دارای علائم کرونا به موقع تست بدهند

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه ۸ آذر در نشست ستاد ملی کرونا از کاهش حدود ۵۰ درصدی میزان بستری های ناشی از کرونا در ایلام خبر داد و گفت: با توجه به اجرای محدودیت های اخیر تعداد بستری های ناشی از کرونا که در هفته های قبل بالای ۴۰۰ نفر بود هم اکنون به ۲۲۰ نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به این مهم که هفته های گذشته چهار شهرستان استان در وضعیت بحرانی قرار داشته است، اضافه کرد: هم اکنون تنها ۲ شهرستان های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز قرار دارند و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی و زرد قرار هستند.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش تعداد فوتی ها در استان گفت: چنانچه همراهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از جمله عدم حضور در اجتماعات و دورهمی ها، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تداوم داشته باشد بطور قطع به نقطه مطلوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به افزایش تعداد تست ها در استان گفت: ممکن است در روزهای آینده تعداد تست ها و به تبع آن تعداد ابتلا افزایش یابد، حسن این کار این است که افرادی که متوجه بیماری خود نیستند در صورت ابتلا قرنطینه می شوند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: افرادیکه مشکوک به کرونا هستند سریع تست بدهند و طبق نظر پزشکان چنانچه نیازمند قرنطینه یا بستری باشند به دستور پزشک عمل کنند.

وی اضافه کرد: طی هفته های گذشته یکی از مشکلات دیر مراجعه کردن به مراکز درمانی بوده و همین امر سبب ایجاد مشکل و افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: به اندازه کافی تجهیزات در مراکز درمانی وجود دارد و مردم نگران درمان نباشند و به توصیه های پزشکی عمل کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است