استانداری ایلام

استاندار ایلام

بازدید سرزده استاندار ایلام از نحوه اجرای محدودیت‌های های جدید کرونایی در شهر ایلام

بازدید سرزده استاندار ایلام از نحوه اجرای محدودیت‌های های جدید کرونایی در شهر ایلام

💥 بازدید سرزده استاندار ایلام از نحوه اجرای محدودیت‌های های جدید کرونایی در شهر ایلام

استاندار ایلام عنوان کرد:
⭕️ همکاری و رعایت ۹۵ درصدی بازار در اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا/تداوم همکاری مردم در اجرای دستورالعمل ها استان را از وضعیت قرمز خارج خواهد کرد/بهبود وضعیت کرونایی استان از رتبه اول به دوازدهم

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز چهارشنبه ۵ آذر ماه بصورت سرزده از نحوه اجرای محدودیت‌های جدید در سطح شهر ایلام بازدید کرد.

در این بازدید که معاون امور اقتصادی استاندار، مدیرکل صمت استان، رئیس اصناف استان و جمع دیگری از مدیران استان حضور داشتند، استاندار ایلام از تعطیلی بیش از ۹۵ درصد بازار استان در همراهی با مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: در مکان هایی که بازدید صورت گرفت مراکز تجاری شهر ایلام و پاساژ های متعدد تجاری است که مشاهده می‌کنیم بیش از ۹۵ درصد اصناف و تمام پاساژها و بسیاری از مغازه‌ها تعطیل شده اند.

وی با عنوان این مطلب که اکثر اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوب و کاملی با ستاد کرونا داشته اند، گفت: اینجا لازم است از این عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و مساعدت مردم در زمینه اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی در حال نتیجه دادن است و امروز ما شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری ها و مرگ و میر افراد در استان هستیم.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این موضوع که در چند هفته اخیر آمار ابتلا و مرگ و میر استان بسیار بالا بوده و در وضعیت بحرانی و قرمز قرار داشته، گفت: در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داشتیم اما امروز طبق آماری که دریافت کرده ایم در حال حاضر وضعیت استان به رتبه دوازدهم بهبود یافته است.

وی در ادامه گفت: البته این امر به مدد رعایت پروتکل های بهداشتی در این چند هفته اخیر و تعطیل ها و محدودیت‌هایی که اجرا شد به دست آمد که انشاالله با همکاری مردم و اجرای کامل مصوبات و پروتکل های بهداشتی این وضعیت به مراتب بهتر شود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا به مقایسه آمار فوتی ها ظرف دوسه هفته گذشته با هفته اخیر پرداخت و گفت: درخصوص مرگ و میرها در چند هفته گذشته به عدد یازده نفر در روز رسیده بودیم که روز گذشته این میزان چهار نفر و امروز به دو نفر فوتی کاهش یافت.

وی با تاکید بر این مهم که تداوم همکاری مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی استان را از وضعیت قرمز خارج خواهد کرد، اظهار داشت: در میزان ابتلا و فوتی ها نسبت به آمار گذشته روند کاهشی داریم  و البته این به همت یاری و همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان بدست آمده است و انشاالله با ادامه این روند شاهد بهتر شدن اوضاع استان باشیم.

استاندار ایلام در پایان خواستار تداوم همکاری مردم شد و تاکید کرد: برای ادامه روند کاهشی آمارهای کرونا نیاز داریم که مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در اجتماعات، عزاداری ها، جشن ها و دیگر مواردی که در پروتکل های بهداشتی آمده است حاضر نشوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است