استانداری ایلام

در جهت همراهی با طرح جامع مدیریت کرونا انجام می شود:

الکترونیکی شدن تمامی برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی های استان

الکترونیکی شدن تمامی برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی های استان

در جهت همراهی با طرح جامع مدیریت کرونا انجام می شود:
⭕️ الکترونیکی شدن تمامی برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی های استان

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا که از روز شنبه اول آذرماه اجرایی می شود، گفت: در جهت همراهی با این طرح مهم از اول آذرماه تمامی فعالیت ها در طرح ارزیابی ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان بصورت تمام الکترونیکی برگزار و سنجش می‌شود.

وی در ادامه گفت: در جهت حفظ سلامت مدیران، روابط‌عمومی ها و خبرنگاران استان تمام نشست های خبری، تور رسانه‌ای، حضور در رسانه ها و ... بصورت تمام الکترونیکی و مجازی برگزار می شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان افزود: امروز کرونا باعث یک توفیق اجباری در روی آوردن به الکترونيکی نمودن کارها شده است و بایست از این فرصت در جهت تقویت بسترها و زیرساخت های دولت الکترونیک استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در ادامه تنها راه غلبه بر وضعیت بحرانی کرونا را رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: هر برنامه ای که خطر انتقال ویروس کرونا را تشدید کند بایست تعدیل شود و در این راستا می طلبد تمامی ارتباطات در حوزه روابط‌عمومی بصورت غیر مستقیم و بصورت مجازی و الکترونیکی صورت پذیرد.

وی افزود: وضعیت کرونایی خطرناک امروز نیازمند تعهد و مسؤلیت پذیری بیش از پیش آحاد مختلف جامعه است و در این میان مسئولان بایست پیشگام باشند.

قیصربیگی در پایان ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند رسانه ها و روابط عمومی های استان در مبارزه با کرونا گفت: در این مرحله نیز چون گذشته نیازمند همت و تلاش مضاعف این قشر پویا و اثرگذار برای تشریح و تبیین طرح جامع مدیریت کرونا در سطح جامعه هستیم.

وی تاکید کرد: به یقین امروز برای برون رفت از شرايط سخت کرونایی نیازمند همراهی و مشارکت کامل مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرایی نمودن مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم که در این زمینه نقش روابط‌عمومی ها و اصحاب رسانه در اقناع افکار عمومی بسیار مهم و تعیین کننده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است