استانداری ایلام

استاندار ایلام خبر داد:

سفر نایب رئیس مجلس به استان/سومین هیئت از نمایندگان مجلس پنجشنبه وارد ایلام می شود/اعتبارات حاصل از سفر های اخیر صرف اتمام پروژه ها شود/پرداخت بدهی ها از طريق فروش اموال مازاد و تهاتر صورت پذیرد

سفر نایب رئیس مجلس به استان/سومین هیئت از نمایندگان مجلس پنجشنبه وارد ایلام می شود/اعتبارات حاصل از سفر های اخیر صرف اتمام پروژه ها شود/پرداخت بدهی ها از طريق فروش اموال مازاد و تهاتر صورت پذیرد

استاندار ایلام خبر داد:
⭕️ سفر نایب رئیس مجلس به استان/سومین هیئت از نمایندگان مجلس پنجشنبه وارد ایلام می شود/اعتبارات حاصل از سفر های اخیر صرف اتمام پروژه ها شود/پرداخت بدهی ها از طريق فروش اموال مازاد و تهاتر صورت پذیرد

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز چهارشنبه ۷ آبان ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از سفر نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به استان خبر داد و گفت: به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۸ آبان ماه دکتر نیک زاد نایب رئیس مجلس به اتفاق جمعی از نمایندگان و مسولان ملی به استان سفر می کنند.

وی با عنوان این مطلب که این سومین هیئت از نمایندگان است که به استان سفر می کنند، گفت: بازدید از پروژه های مهم استان در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره و حضور در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به استان است.

استاندار ایلام باعنوان این مطلب که از نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم پیگیر مطالبات به حق مردم استان به ویژه در حوزه محرومیت زدایی در کمسیون های مربوطه باشند، تاکید کرد: در استان با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی تلاش بسیار خوبی در زمینه توسعه مناطق محروم شکل گرفته است و در این راستا نیز می طلبد نمایندگان محترم در جهت ایجاد ردیف های ملی و اختصاص اعتبارات ویژه در بودجه آتی تلاش کنند و حضور هیئت های مختلف از مجلس در استان فرصت مغتنمی برای این پيگيري ها است.

وی در ادامه اظهارداشت: علاوه بر این از آغاز سال جدید تاکنون هیئت های مختلف دیگری از بنیادها، نهادها، ارگان ها و سازمان های مهم کشور چون، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، بنیاد مسکن، کمیته امداد حضرت امام (ره)، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، معاونت علمی رئیس جمهور، معاونت رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت رئیس جمهور در سازمان برنامه و بودجه کشور و ... به استان سفر داشته اند و حاصل این رفت و آمدها خیر و برکت فراونی درپی داشته است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این موضوع که اعتبارات بسیار خوبی در این سفر ها به استان اختصاص یافته است. گفت: خوشبختانه این اعتبارات در حال ابلاع شدن هستند بطور مثال در سفر دکتر امید هرچه قول داده شد ابلاغ گردید، قسمت اعظمی از اعتبارات سفر رئيس بنیاد علوی اختصاص یافته و در سفر آقای نوبخت و هیئت همراه نیز تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر این مهم که اعتبارات حاصل از سفر های اخیر بایست صرف اتمام پروژه ها شود، اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد این اعتبارات را صرف پرداخت بدهی ها نماید بلکه تمام این اعتبارات بایست در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام هزينه شود.

وی افزود: دستگاه ها برای پرداخت بدهی ها می توانند از طريق فروش اموال مازاد و تهاتر اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در ادامه از سفر روسای بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آینده نزدیک به استان خبر داد و گفت: انشاءالله در این سفرها نیز تمام تلاش خود در جذب اعتبارات بیشتر برای تمامی مناطق محروم در استان بکار خواهیم بست.

گفتنی است که نشست امروز ستاد اقتصاد مقاومتی استان با دو دستور کار مهم یکی تعیین تکلیف وضعیت کارخانه سیمان دهلران و دوم موضوع تهاتر پیمانکاران و دستگاه های اجرایی به ریاست استاندار ایلام و با حضور نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد و تصمیمات لازم نیز اتخاد گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است