استانداری ایلام

استاندار ایلام

جلسات بایست به سمت میدانی و عملی شدن سمت و سو داده شوند/تصمیمات مرکز رفع موانع تولید استان لازم اجرا هستند/نتایج سفر هیئت های مختلف به استان مثبت بوده است/چند هیئت بلند پایه در راه ایلام

جلسات بایست به سمت میدانی و عملی شدن سمت و سو داده شوند/تصمیمات مرکز رفع موانع تولید استان لازم اجرا هستند/نتایج سفر هیئت های مختلف به استان مثبت بوده است/چند هیئت بلند پایه در راه ایلام

 کلام رهبری بایست برای همه ما فصل الخطاب باشد ...
استاندار ایلام: 
✔️ جلسات بایست به سمت میدانی و عملی شدن سمت و سو داده شوند/تصمیمات مرکز رفع موانع تولید استان لازم اجرا هستند/نتایج سفر هیئت های مختلف به استان مثبت بوده است/چند هیئت بلند پایه در راه ایلام

وی در ادامه با اشاره به راهگشا بودن رهنمودهای مقام معظم رهبری در روزهای اخیر گفت: طی چند وقت گذشته برخی نسبت به رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان دولتی هتک حرمت کردند تا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی کرونا اظهار داشتند که کار آنها غلط بوده و هتک حرمت حرام شرعی است.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که بیانات و کلام رهبری می بایست فصل الخطاب برای همه ما باشد، اظهار داشت: اینجا اعلام می کنیم همه ما تابع امر ولی فقیه هستیم و در مسیر وحدت و همدلی گام بر می داریم.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار میدانی و عملیاتی برگزار نمودن جلسات و نشست ها در فضای پیش روی دولت در استان شد و گفت: امروز در نشست قرارگاه سازندگی محروميت زدایی استان با حضور مسئولان بنیاد علوی بصورت عملیاتی پروژه به پروژه پیش رفتیم و بایست به همین منوال دیگر جلسات بصورت کاربردي برگزار شوند.

وی با عنوان این مطلب که فرصتی برای وقت تلف کردن و یا به حاشیه رفتن نیست، تاکید کرد: در این جلسات بایست دنبال خروجی کار جهت رفع مشکلات مردم باشیم و نسبت به عملیاتی کردن وعده های داده شده اقدام کرد. 

وی با اشاره به سفر برخی مسئولان ارشد کشوری به استان خواستار میدانی عمل کردن آنها شد و گفت: در هفته ها و ماه های پیش رو هیئت های بلند پایه ای از قوای مختلف به استان سفر می کنند که امیدواریم نتایج مثبتی برای استان در پی داشته باشد. 

وی افزود: البته بایست مواظب بود که در این زمان کم پیش روی دولت بایست وعده هایی به مردم داده شود که قابل انجام باشد و از شعار گرایی دوری کنیم.

وی با اشاره به نتایج خوب و مثبت سفر هيئت های مختلف به استان، گفت: در چند ماه گذشته هیئت های مختلفی از بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون علمی رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه رئیس کمیته امداد امام (ره)، رئیس بنیاد مسکن و ... امروز هم نمایندگانی از بنیاد علوی به استان آمده اند و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی برای استان در پی داشته است.

گفتنی در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاد گردید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است