استانداری ایلام

مدیر کل روابط عمومی استانداری

دستور تاریخی رهبر انقلاب

دستور تاریخی رهبر انقلاب

⭕️ دستور تاریخی رهبر انقلاب 
✍️آیت قیصربیگی 
☀️ روزنامه آفتاب یزد 

《پیام صریح، شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامی به مخالفان دولت در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا را باید یک دستور تاریخی در جهت وحدت و همسو کردن منابع درونی حول منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در این برهه زمانی حساس قلمداد نمود.》

پانزدهم تیرماه سال جاری مادامیکه وزیر امور خارجه برای پاسخ به سئوال نمایندگان در مجلس حاضر شد برخی رسم میزبانی را بجا نياوردند و با توهین، اخلال در سخنرانی و اتهام دروغگویی به ظریف حرمت صاحبخانه را زیر سئوال بردند و خوراک و سوژه لازم را برای رسانه‌های معاند و بیگانه به اندازه کافی فراهم کردند!

اینجا بود که مقام معظم رهبری سوال و تفحص را حق مجلس بیان نمودند اما به شدت نمایندگان را از دادن نسبت‌های بدون علم، برخورد احساسی و غیرمنطقی برحذر داشتند. 

بعد از آن ماجرای تلخ برخی بجای نصب‌ العین قرار دادن صحبت های دلسوزانه رهبری کماکان بر مسیر قبلی خود اصرار نمودند و حتی به آن شدت و حدت بیشتر نیز دادند. حملات کم سابقه ای که از طرح استیضاح دولت و رئیس جمهور شروع شده تا امروز به توهین و تهمت و حتی تهدید به اعدام رئیس جمهور به حد اعلی خود برسد!

در اینجا به برخی از اظهار نظرهای نمایندگان مجلس خطاب به دولت و رئیس جمهور طی یک هفته گذشته اشاره می شود: 

یکی‌از نمایندگان می گوید: 
"جناب روحانی! ترسوها را چه به صلح؛ کار آدم‌های ترسو تسلیم است نه مبارزه و صلح و مذاکره!" 
نماینده ای دیگر خطاب به رئیس جمهور چنین تویت می کند: 
"او آنقدر وقیح است که ملت خویش را به مسخره گرفته است!"
و ... این هم اظهارات یک نماینده دیگر است: 
"امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند؛با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود."

مجموعه این فعل و انفعالات باعث شد تا دیروز و در دیدار اعضای ستاد ملی کرونا با رهبر انقلاب بار دیگر شاهد تذکر معظم له به هتک حرمت کنندگان رئیس جمهور و دولت باشیم. در این دیدار رهبری با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهور و هتک حرمت ایشان، اظهار داشتند: 
《هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.》

در اینجا لازم است کلام مقام معظم رهبری مبنی بر حرام دانستن هتک حرمت رئیس جمهور و دولت برای همه گروه ها و جناح های مختلف سیاسی فصل الخطاب و بعنوان یک دستور مهم لازم الاجرا باشد. در این دستور تاریخی علاوه بر ایجاد بازدارندگی های قانونی، حدود شرعی "حرام دانستن" نیز بر فعل تخریب علیه مسئولان نظام و کشور اعمال شده است. 

پرواضح است که رئیس جمهور بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با رای مستقیم مردم انتخاب و با حکم تنفیذ رهبری مشروعیت می گیرد و تا مادامی که سازوکارهای قانونی به وی اجازه کار می دهد می بایست مورد حمایت قرار گیرد و هرگونه تخریب و تضعیف او در جهت مصالح و منافع ملی تلقی نمی شود.

جان کلام آنکه همیشه در بزنگاه های تاریخی شاهد ورود به موقع و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از دولت ها بوده ایم و به یقین امروز نیز در این برهه زمانی حساس که دولت درگیر یک جنگ تمام عیار روانی و اقتصادی با دشمن و کرونا است، حمایت قاطع رهبری از دولت و رئیس جمهور بجا، ارزشمند و اثرگذار خواهد بود. 

پیامی صریح، روشن و شفاف برای همه در جهت انسجام داخلی در کمک به دولت در این شرایط خاص و یک هشدار باش و اتمام حجت با افرادی‌ست که تذکر معظم له در ارتباط تصویری با مجلس‌ يازدهم را گوش نکردند و بر هجمه ها و تخریب های خود علیه دولت اصرار ورزیدن!

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است