استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

خروج دام زنده از ایلام ممنوع است

خروج دام زنده از ایلام ممنوع است

معاون استاندار ایلام: 
خروج دام زنده از ایلام ممنوع است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است و هر گونه موارد مشاهده شده با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از مردم و مصرف کنندگان و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گوشت مصوب شده است.
وی همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان خواست: با نظارت دقیق و مستمر قیمت مرغ را در استان رصد کنند و با هرگونه افزایش قیمت به شدت برخورد کنند.

وی اضافه کرد: بحث افزایش قیمت مرغ کشوری بوده و اکنون پیگیری برای تعیین قیمت مناسب آن از سوی استان ادامه دارد.
 رستم زاد از سازمان جهادکشاورزی استان نیز خواست: با کمک اتحادیه مرغداران و اصناف به منظور تأمین مرغ مورد نیاز مصرف استان از خروج مرغ زنده از استان جلوگیری کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر اساس بخشنامه داخلی، وزارت جهادکشاورزی عهده دار توزیع نهاده های دامی است و از این پس جهادکشاورزی استان هیچ دخل و تصرفی در تامین و توزیع نهاده های دامی ندارد.

رستم زاد گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اجحاف در حق مرغداران و توزیع عادلانه و همچنین نظارت دقیق و از طریق سامانه کشوری صورت گرفته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است