استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام:

طرح ها و پروژه های توسعه ای ایلام نیازمند تامین برق است

طرح ها و پروژه های توسعه ای ایلام نیازمند تامین برق است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: طرح ها و پروزه های توسعه ای در بخش های مختلف نیازمند تامین برق است.
وی افزود: طرح ها و پروزه های توسعه ای جدیدی در بخش کشاورزی، آب و صنعت در دست اجرا است که نیازمند تامین برق مورد نیاز خود هستند.
وی گفت: با توجه به اینکه تامین برق به عنوان یکی از زیرساخت های مهم توسعه ای در استان بشمار می رود از محل منابع استانی برای اجرای طرح های آن آماده کمک هستیم.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: استان ایلام در اجرای طرح ها از ظرفیت برق منطقه ای به خوبی استفاده نکرده است.
حیدر نعمتی اظهار داشت: متاسفانه در اجرای برخی از پروژه ها روند اجرا و تامین برق به موازات هم پیش نمی رود که این امر موجب تعلل در بهره برداری از طرح ها و ایجاد مشکل برای مجری آنها می شود.
وی ادامه داد: اکنون بسیاری از ایستگاه های پمپاژ در استان در حال بهره برداری هستند اما هنوز برق مورد نیاز انها تانشده که این امر نیازمند تسریع در اجرای کار برق رسانی است.
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان نیز در این نشست گفت: نگرانی در خصوص تامین برق طرح های جدید جدی است که باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است