استانداری ایلام

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام خبر داد:

صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تایید شد.

صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تایید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام خبر داد:
✅ صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تایید شد.

🔹رییس ستاد انتخابات استان از صحت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران خبر داد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام گرفته بوسیله هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور، سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر وبدره مورد تایید قرار گرفت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهزاد علیزاده با کسب  ۳۱ هزار و ۲۸۷ رای معادل ۵۶.۲۶ درصد آرا از این حوزه به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافته است، اضافه کرد: به این ترتیب وی با اخذ بیشترین آرا به عنوان سومین نماینده مردم استان در حوزه انتخابیه جنوبی شامل شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره راهی مجلس شورای اسلامی شد.

گفتنی است که استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی نیز متعلق به حوزه انتخابیه دهلران موسوم به حوزه جنوب استان، شامل شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در حوزه شمال استان نیز علی‌اکبر بسطامی با ۴۲هزار و ۲۹۶رای و سارا فلاحی با ۳۶هزار و ۹۰۹حائز بالاترین رای در مرحله اول شدند که با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، در دور اول به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است