استانداری ایلام

استاندار ایلام

ما هر چه داریم از خون شهدا داریم/افتخار من نوکری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

ما هر چه داریم از خون شهدا داریم/افتخار من نوکری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

 تجلیل خانواده‌ معظم شهدا از استاندار ایلام 

استاندار ایلام:
⭕️ ما هر چه داریم از خون شهدا داریم/افتخار من نوکری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عصر امروز دوشنبه ۳۱ شهريور در اولین روز از هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی‌دشتکی از نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازديد کرد و در بدو ورود به مزار شهدای گمنام رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن افتتاح این نمایشگاه از دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازديد کرد و در سخنانی با عنوان این مطلب که آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

وی در ادامه‌ به شعار "ما می توانیم" در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و گفت: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم. 

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش های قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها، مطالبات و رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نمایندگی با اهدای حمایل خادم الشهدا از تلاش های وی تجلیل به عمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است