استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

✍️پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار ایلام:
《مقاومت هشت‌ساله ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه‌تنها یک سند افتخار بلکه نمایشی از عظمت و شکوه یک ملت بزرگ و آزاده است که در مقابل تجاوزگران سرافرازانه تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.》

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رادمردان این آب‌وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد. 

آری، مقاومت هشت‌ساله ایران در جنگ تحمیلی نه‌تنها یک سند افتخار بلکه نمایشی از عظمت و شکوه یک ملت بزرگ و آزاده است که در مقابل تجاوزگران سرافرازانه تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.
 
و این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غيور ايران اسلامي بار ديگر به خاطرات و حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلير خود در جبهه‌های حق عليه باطل بپردازند و ضمن تجدیدعهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و يادگاران هشت سال جنگ تحميلي، تجليل و تكريم به عمل‌آورند.
 
پرواضح است که مردم شهیدپرور استان ایلام به‌عنوان مرزبانان غيور ايران اسلامي با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در خط مقدم دفاع از اين مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انكارناپذيري در ۸ سال دفاع مقدس ايفا نمودند تا با ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز عزتمندانه پیشقراول ایثارگری و مجاهدت در کشور باشند.

اینجانب ضمن تبريک سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام و گرامی داشت یاد و خاطره شهيدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، هفته دفاع مقدس را به مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان ایلام، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون همگان را مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی 
 استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است