استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:

رعایت مناسب سازی به منظور سهولت تردد معلولان و جانبازان باید پیوست اجرایی تمامی طرح های عمرانی قرار گیرد.

رعایت مناسب سازی به منظور سهولت تردد معلولان و جانبازان باید پیوست اجرایی تمامی طرح های عمرانی قرار گیرد.

 مناسب سازی، پیوست اجرایی تمام طرحهای عمرانی قرار گیرد

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: رعایت مناسب سازی به منظور سهولت تردد معلولان و جانبازان باید پیوست اجرایی تمامی طرح های عمرانی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،احمد کرمی روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان افزود: تمامی ادارات، ارگان ها، بانک ها و اصناف  در این زمینه عزم همگانی داشته و با رعایت این مهم و یا اصلاحات لازم در روند مناسب سازی بستر لازم برای تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات مکلف به اجرای مناسب سازی هستند، ادامه داد: افراد دارای معلولیت و جانبازان همچون سایر افراد جامعه دارای حقوق شهروندی از جمله تردد آزاد و بدون مانع هستند و نباید این مساله موجب عدم رضایت این قشر شود چراکه رعایت نکردن این مساله توهین به این افراد است.

وی اظهار کرد: در حوزه مناسب سازی به عنوان الزام اجتناب ناپذیر جدیت لازم باید وجود داشته تا بستری آرام برای تردد آسان و ایمن افراد دارای معلولیت و جانباز فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام با ذکر اینکه اجرای مناسب سازی به اعتبار کلان نیاز ندارد افزود: باید در برنامه زمانی مناسب این مساله بصورت منضبط اجرایی شود.

وی از همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان خواست تا قانون مناسب سازی را در اولویت کار قرار داده تا در این زمینه شهری بدون مانع برای همگان ایجاد شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است