استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه های عمرانی ایلام

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه های عمرانی ایلام

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه های عمرانی ایلام

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عصر پنجشنبه ۱۳ شهریورماه از برخی پروژه های عمرانی شهر ایلام و بخش سیوان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، معاون عمرانی استاندار ایلام در جریان بازدید مهدی جمالی نژاد از این پروژه ها اظهار داشت: ۲۳۳ پروژه در جریان هفته دولت در استان ایلام به بهره برداری رسید.

احمد کرمی افزود: سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

وی تاکید کرد: پرداخت مطالبات و معوقات حوزه شهرداری و دهیاری های استان از مهم ترین نیازهای حوزه عمرانی استان با توجه به نداشتن درآمد پایدار  است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: یکی از مهم ترین خواسته های پرسنل  شهرداری ها تبدیل وضعیت استخدامی است که امیدواریم با عنایت سازمان این موضوع محقق شود.

کرمی همچنین خواستار تخصیص اعتبار برای تامین ماشین آلات سنگین شهرداری های استان شد.

شهردار ایلام نیز در جریان بازدید از پروژه زیرگذر شهید کشوری گفت: این پروژه با اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد. 

طالب صادقیان افزود: طول تقریبی پروژه ۴۰۰ متر و عرض آن بیش از ۱۳ متر شامل ۴ خط سواره رو و ۲ خط پیاده رو است.

وی یاوآور شد: این پروژه قرار بود در ۱۸ ماه تکمیل شود و در تلاش هستیم در بازه زمانی کمتر از یکسال آنرا به بهره برداری برسانیم.

بازدید از پروژه سنگ فرش خیابان سعدی شهر ایلام و شهر جعفرآباد و روستاهای حیدرآباد و زردآلوآباد بخش سیوان از دیگر برنامه های معاون وزیر کشور در ایلام است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است