استانداری ایلام

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام ا

افتتاح طرح های هفته دولت در ایلام با حضور معاون رییس جمهوری

افتتاح طرح های هفته دولت در ایلام با حضور معاون رییس جمهوری

افتتاح طرح های هفته دولت در ایلام با حضور معاون رییس جمهوری

ایلام - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام از سفر معاون رییس جمهوری به استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری استان بصورت متمرکز رونمایی می شود.

آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفر معاون رییس جمهوری برای افتتاح طرح های هفته دولت سه شنبه هفته آینده چهارم شهریورماه همزمان با سومین رو از گرامیداشت هفته دولت انجام خواهد شد.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات نظام و دولت به مردم عنوان کرد و یادآور شد: همزمان با تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا دشمنان با روش های مختلف سعی در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه علیه مسئولان کشور دارند که در این زمینه نقش روابط‌عمومی ها و رسانه ها در خنثی سازی این القائات نادرست مهم و حائز اهمیت است.

وی با ذکر اینکه اوج فعالیت روابط عمومی ها در هفته دولت رقم خواهد خورد، افزود: با آغاز ارزیابی ماهانه مدیران دستگاه های اجرایی استان از فروردین ماه سال جاری رقابت بسیار خوبی در این حوزه شکل گرفته است که انتطار می رود در هفته دولت به اوج خود برسد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام بر تنوع بخشی ارایه گزارش مدیران دستگاه های اجرایی در این هفته تاکید کرد و گفت: در این هفته باید طوری برنامه ریزی شود تا در ابعاد گسترده خدمات صورت گرفته با قالب های مختلف چون نشست خبری، مصاحبه، حضور در فضای مجازی، حضور در صدا و سیما، تور رسانه ای، تهیه تیزر و کلیپ و مستند خدمات دولت به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.

وی در ادامه بر امید آفرینی واقع بینانه توسط مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در این شرایط حساس تاکید کرد و گفت: نشر خدمات و دستاوردهای صورت گرفته و ارائه شفاف گزارشات به مردم به تعدیل فضای پیش رو و ایجاد امید در جامعه منجر خواهد شد و در این راستا عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است