استانداری ایلام

طهماسبی مدیر کل اجتماعی فرهنگی استانداری گفت:

پیام مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام به مناسبت ۲۲مردادماه روز '' تشکل ها و مشارکت اجتماعی''

پیام مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام به مناسبت ۲۲مردادماه روز '' تشکل ها و مشارکت اجتماعی''

‍ 🔸پیام مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام به مناسبت ۲۲مردادماه روز '' تشکل ها و مشارکت اجتماعی''

بسم الله الرحمن الرحیم
در روز شمار تقویم، ۲۲ مرداد ماه روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است.
نام‌گذاری این روز به نام ''تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی'' ، گامی کوچک برای قدردانی از همراهی افراد نیک‌اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را به مکان بهتری برای زندگی همه افراد جامعه تبدیل می کنند.
این روز فرصتی است مغتنم تا از نقش آفرینی تشکل ها و مجموعه های فرهیخته و داوطلبانه ای که به رغم فراز و فرودهایی که در طبیعت همه فعالیت های اجتماعی است با درکی آگاهانه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی در کنش مٶثر با محیط پیرامون خود هستند ، قدردانی شود. تشکل هایی که  در سال های اخیر با دستیبابی به بلوغ فکری و عملی توانسته اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی،اجتماعی باشند.
اینحانب فرصت را مغتنم شمرده و ۲۲ مرداد آغاز'' هفته تشکل ها ''را ،  به همه فعالان و دغدغه مندان عرصه مشارکت اجتماعی که دل در گرو تقویت همبستگی ملی و اعتلای ایران اسلامی دارند، تبریک  عرض مینمایم و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همفکری بیشتر مسئولیت مان را در قبال امروز و فردای جامعه محقق سازیم.
در پایان با آرزوی توفیق برای یکایک تشکل ها وساز مانهای مردم نهاد  ، امیدوارم روز به روز شاهد نشاط و پویایی آنان در عرصه حیات اجتماعی باشیم.

عهدیه طهماسبی
مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است