استانداری ایلام

بسطامی معاون استاندار

جلسه ستاد کرونای شهرستان آبدانان به ریاست بسطامی معاون استاندار تشکیل شد

جلسه ستاد کرونای شهرستان آبدانان به ریاست بسطامی معاون استاندار تشکیل شد

جلسه ستاد کرونای شهرستان آبدانان به ریاست بسطامی معاون استاندار تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام :در این جلسه که با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین ، معاونین درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی برگزاز گردید بسطامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ضمن تقدیر از همکاری مردم و مسئولین گفت: ستاد کرونای استان و در راس آن استاندار پرتلاش در کنار همکاری مردم با تمام توان پای کار هستند و ان شالله در آینده نزدیک شاهد بهبود اوضاع خواهیم بود.
قطعا با هر گونه قصور و کوتاهی چه در ارائه خدمات، چه در مسائل صنفی و تعزیراتی و همچنین عدم رعایت دستورالعمل ها چه از سوی دستگاه ها و چه افراد حقیقی به شدت برخورد خواهد شد.
مردم باید بیش از پیش پای کار بیایند و دورهمی ها و مراسمات شادی و عزاداری که حقیقتا عامل اصلی تشدید وضعیت شیوع کرونا هستند را به صفر برسانند و در همین رابطه هم تمام تجمعات بالای ده نفر در مرکز استان و بالای بیست نفر در شهرستان ها را ممنوع است
و با متخلفان برخورد قضایی و انتظامی خواهد شد.
فرهنگ استفاده از ماسک خوشبختانه با کمک رسانه ها و صداوسیما و همکاری مردم به خوبی نهادینه شده ولی کامل نیست و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
در ادارات و مراکز مختلف هم استفاده از ماسک اجباری بوده و مدیران نیز می بایست اقلام بهداشتی برای استفاده پرسنل را تامین کنند که در صورت عدم رعایت آن با مدیر دستگاه ها و کارمندان متخلف برخورد قانونی می شود.
کارمندان دارای بیماری زمینه ای، مادران دارای کودک شیرخوار، مادران باردار و افراد آسیب پذیر در ادارات باید از ظرفیت دورکاری استفاده کنند و در این مورد نسبت به سلامت مردم با هیچکس شوخی نداریم.
دانشگاه علوم پزشکی می بایست در شهرستان ها از هم اکنون نیاز سنجی تجهیزات و اقلام را داشته باشد و در صورت لزوم برای مساعدت و تصویب به ستاد استان اعلام کنند.
در مورد تبلیغات دور دوم انتخابات در حوزه جنوبی استان نیز کاندیدهای محترم می بایست به سمت تبلیغات مجازی و خودداری از هرگونه تجمع رفته و تمام دستورالعمل های بهداشتی توسط کاندیدها رعایت شده و فرمانداران محترم نیز نظارت کامل بر این امر داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است