استانداری ایلام

بسطامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار

۹۵درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد

۹۵درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد

۹۵درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: ۹۵ درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج جوانان این استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی ایتانداری ایلام معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست کارگروه ساماندهی امور جوانان و خانواده استان ایلام با قدردانی از همراهی بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان افزود: با همکاری بانک‌ها بیشتر درخواست ازدواج جوانان استان پرداخت شده و بخش باقیمانده نیز در دست اقدام است.
وی پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان را در امر تسهیل و فراهم شدن امکان شروع زندگی مشترک برای جوانان تاثیرگذار برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با تاکید بر تداوم فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف گفت: این سازمان‌ها می‌توانند در کاهش بسیاری از آسیب‌ها اثرگذار باشند.
بسطامی بر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان با تداوم فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین توسعه ورزش در حوزه زنان و جوانان شهری و روستایی استان تاکید کرد و گفت: باید امکانات لازم برای توسعه ورزش در  حوزه شهری و روستایی و زنان فراهم شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با اشاره به ضرورت آموزش پیش از  ازدواج جوانان استان، یادآور شد: آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج در آگاهی‌بخشی ازدواج جوانان و تداوم زندگی مشترک آنان تاثیرگذار است.
بسطامی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از دلایل طلاق و اختلاف زوجین عدم آگاهی آنان از مسایل مختلف است که نیاز آموزش را دو چندان می‌کند.
وی تاکید کرد: بهره گرفتن از سنت‌های قدیمی نظیر نفوذ اجتماعی افراد و بزرگان در راستای حل مشکلات جوانان می‌تواند راهگشا باشد.
وی از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز خواست با توجه به اینکه بخش عظیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و با محدودیت‌هایی در زمینه اشتغال مواجه‌اند برای رفع مسائل آنان با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدام کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است