استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی

بنزین یورو ۴ جایگزین بنزین معمولی می شود/اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان از ۱۰ خرداد ماه در استان

بنزین یورو ۴ جایگزین بنزین معمولی می شود/اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان از ۱۰ خرداد ماه در استان

دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام عنوان کرد:
🔰بنزین یورو ۴ جایگزین بنزین معمولی می شود/اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان از ۱۰ خرداد ماه در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ظهر امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه در نشست قاچاق کالا و ارز از ارائه  و جایگزینی بنزین یورو ۴ بجای بنزین معمولی در جایگاه های سوخت استان خبر داد و گفت: این بنزین ضمن اینکه از استاندارد و بهسوزی بالاتر برخوردار است سازگاری با استانداردهای محیط زیست دارد بطوریکه زمان معلق بودن ذرات در هوا و میزان گوگرد کمتری ایجاد می کند.

وی همچنین از استقرار طرح توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی از طریق زیر ساخت بانکی خبر داد و گفت: خانوارهایی که از خدمات گازرسانی بهرمند نیستند شناسایی شده و برای آنان کارت صادر شده است و سهمیه نفت سفید بر روی کارت آنان شارژ می شود.

وی افزود: همچنین تحویل سوخت ماشین آلات کشاورزی هم از طریق سامانه تجارت آسان(سدف) بصورت زیرساخت بانکی انجام می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه از پایلوت شدن استان ایلام در اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و تصویب کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان واجد شرایط خانگی و غیر خانگی از طریق زیرساخت بانکی از دهم خرداد ماه بصورت پایلوت در استان ایلام اجرا می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی، صنوف و مصرف کنندگان غیر صنف بایستی ترتیبی اتخاذ نمایند تا آن دسته از مصرف کنندگانی که در زیر مجموعه آنها قرار دارند ساماندهی نموده و تایید مصرف نمایند تا در ارائه و تحویل سوخت به آنان مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شهروندان عزیز در این رابطه خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است