استانداری ایلام

خانم شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

شیرخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در پیامی به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره معنوی و مذهبی را باعث امید بخشی به جامعه عنوان کرد.

شیرخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام  در پیامی به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره معنوی و مذهبی را باعث امید بخشی به جامعه عنوان کرد.

شیرخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام  در پیامی به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره معنوی و مذهبی را باعث امید بخشی به جامعه عنوان کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:
جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با تاسی از سیره ائمه معصوم علیهم السلام و حفظ ارزش های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هر ساله توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود. لذا در این راستا نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بهره گیری از تجربیات سابق، با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دهمین دوره از جشنواره را در قالبهای ( نقاشی ، پویش کتابخوان مجازی ، فعالیت گروهی ، داستانک نویسی ، چهار گزینه ای ) با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع)  ، شناسایی و معرفی کتابهای فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار برای رده های سنی کودک-نوجوان-جوان و بزرگسال برگزار می نماید.
وی در ادامه اظهار داشت برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گامی مثبت در اشاعه محتوای فاخر فرهنگی است و به یک رده سنی خاص اختصاص ندارد. همچنین خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا (ع)، حضرت امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) ببرند.
شیرخانی در پایان از علاقمندان دعوت بعمل آورد تا تاریخ 9 خرداد ماه سال جاری برای دریافت فایل کتابها به سامانه جشنواره و همچنین برای دریافت منابع جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است