استانداری ایلام

استاندار ایلام در شورای معاونین عنوان کرد:

جلسات استانداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود/در این شرایط علاوه بر مسئله کرونا امور ضروری مردم نیز پیگیری می شود

جلسات استانداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود/در این شرایط علاوه بر مسئله کرونا امور ضروری مردم نیز پیگیری می شود

استاندار ایلام در شورای معاونین عنوان کرد:
جلسات استانداری بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود/در این شرایط علاوه بر مسئله کرونا امور ضروری مردم نیز پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی  دشتکی صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه در شورای معاونین استانداری ضمن تشکر از همراهی خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: عزم و اراده مسئولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است و انشاء الله با تحقق این مهم استان مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامهد خواهد داد.

وی در ادامه به روال کاری بعد از تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: اگرچه امروز مسئله مهم و اصلی مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این بین مابقی امور ضروری نیز پیگیری می شود.

وی افزود: در این شرایط که به خاطر قطع زنجیره انتقال بیماری در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و نشست ها و گردهمایی ها ممنوع شده است، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و ... بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

استاندار ایلام در ادامه در خصوص ارتباطات مردمی نیز گفت: همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد مسئولان استان در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردم می پردازند.

وی ادامه داد: در شرایط هر هفته دو نفر از مسئولان استانی با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ خواهند داد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است