استانداری ایلام

معاون امور عمرانی استانداری

بازدید معاون امور عمرانی استاندار از مبادی وردی قلاجه به ایوان

بازدید معاون امور عمرانی استاندار از مبادی وردی قلاجه به ایوان

 بازدید معاون امور عمرانی استاندار از مبادی وردی قلاجه به ایوان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام پس از ابلاغ دستورالعمل مهم قطع زنجیره انتقال و منع عبور و مرور افراد غیر ساکن در استان و با دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مبادی وردی استان از ساعت صفر جمعه شب به شدت کنترل می شود و در این راستای صبح امروز و در آغازین ساعت اجرای طرح وی معاونین خود را مامور به بازدید و نظارت بر اجرای این دستورالعمل نمود.

بر اساس این گزارش احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام از مبادی ورودی استان در شهرستان ایوان بازدید بعمل آورد و در جریان منع عبور و مرور خودروهای غیر ساکن در استان قرار گرفت.

کرمی در حاشیه این بازدید از کنترل شدید مبادی وردی استان به دستور استاندار خبر داد و گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی و ارتش و دستگاه های امدادی کنترل با شدت در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: از زمان آغاز اجرای طرح شاهد کاهش چشمگیر خودروهای غیر بومی به استان هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار از عودت بیش از ۱۷۰ خودرو غیر بومی از مبادی وردی ایوان ظرف چند ساعت گذشته خبر داد و گفت: با توجه به کنترل شبانه روزی مبادی وردی استان از مسافرین اقصی نقات کشور و حتی ایلامیان غیر ساکن در استان تقاضا دارم به هیچ وجه به ایلام سفر نکنند چراکه قطعا بازگشت داده می شوند.

وی در ادامه گفت: بعد از اجرای طرح ممنوعیت تردد افراد غیر ساکن تدابیر سفت و سختی در استان برای قطع زنجیره انتقال بیماری انجام گرفته است و در این راستا بیش از ۶۲ مسیر دسترسی به مناطق گردشگری نیز مسدود گردیده است.

کرمی ضمن اینکه از مردم استان خواست که برای کاهش و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با در خانه ماندن همکاری و همراهی داشته باشند، افزود: همه بایست شرایط حساس امروز را درک کنیم و علی رغم  سختی های فراوان ناچار به تحمل هستیم و راهی جز مقابله با بیماری کرونا نداریم و انشاء الله به لطف الهی و همکاری مردم و مسئولان به زودی شاهد خروج از این وضعیت باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است