استانداری ایلام

در دیدار استاندار ایلام با مردم عنوان شد:

کار مردم بر زمین نماند

کار مردم بر زمین نماند

در دیدار استاندار ایلام با مردم عنوان شد:
 کار مردم بر زمین نماند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جریان برنامه‌های مردمی خود، روز دو شنبه ۲۸ بهمن ماه با جمعی از شهروندان ایلامی با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط دیدار کرد و ضمن رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات آنان، دستورات لازم برای حل مسائل مشکلات مطرح شده صادر نمودند.

استاندار ایلام درحاشیه ملاقات‌های مردمی ضمن اینکه از مدیران خواست که نگذارند کار مردم بر زمین بماند، اضافه کرد: مشروعیت هر مسئولیتی پاسخگویی در مقابل مردم است و در این راستا حضور مسئولان در بین مردم و در دسترس بودن آنان می توان این مهم را تحقق بخشد.

وی دیدارهای مردمی را فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان عنوان کرد و گفت:
در شرایط کنونی کشور مسئولان بیشتر به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

وی افزود: در استان برنامه های متنوعی برای ارتباط با مردم تعریف شده است از جمله برنامه هفتگی ملاقات عمومی، برنامه ماهیانه حضور مسئولان در سامانه سامد و همچنین برگزاری میز خدمت در جهت حضور بی واسطه مسئولان در بین مردم بصورت فصلی برگزار می شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: سفر به شهرستان ها و مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های حضور مسئولان دربین مردم است.

وی با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است، اضافه کرد: میزان رضایت مردم از یک مسئول بازخورد مناسبی می تواند از عملکرد وی باشد و در این زمینه همه ما بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نائل شویم.

گفتنی است که در برنامه های دیدار مردمی استاندار ایلام هر هفته بین ۳۰ تا ۴۰ نفر موفق به طرح خواسته ها و مشکلات خود می شوند و منتج به پیگیری های مستقیم می گردد که بر اساس برآوردهای های بعمل آمده این برنامه رضایت و اقبال عمومی را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش به گفته استاندار ایلام بیشتر خواسته های مردمی حول محور اشتغال جوانان، مشکلات مالی و معیشتی، مسائل درمانی، کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان، برخی موانع اداری و ... است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است